تماشا کنید: تصاویری جدید از فصل هشتم سریال Game Of Thrones

Game of Thrones

فقط دو ماه تا از راه رسیدن فصل هشتم و پایانی Game Of Thrones فاصله داریم و با اینکه هنوز تریلر کاملی به دستمان نرسیده، یک سری تصاویر جدید توسط HBO انتشار یافته است. البته تعجب‌آور نیست که این عکس‌ها اطلاعات زیادی را لو نمی‌دهند ولی تمامی شخصیت‌های اصلی را نشان می‌دهد و طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot، در کل 14 تصویر داریم و اگر هیچ فایده‌ای نداشته باشد، روشی برای یادآوری این است که چه افرادی هنوز زنده‌اند و به فصل هشتم راه پیدا می‌کنند. پس این شخصیت‌ها را خواهیم دید؛ سرسی لنیستر (Cersei Lannister)، آریا استارک (Arya Stark)، تیریون لنیستر (Tyrion Lannister)، سانسا استارک (Sansa Stark)، دنریس تارگرین (Daenerys Targaryen)، جان اسنو (Jon Snow)، جیمی لنیستر (Jaime Lannister)، برین آو تارث (Brienne of Tarth)، برن استارک (Bran Stark)، سمول تارلی (Samwell Tarly)، واریس (Varys) و داووس سیورث (Davos Seaworth). تصاویر را در ادامه مشاهده می‌کنید؛

Game of Thrones

Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones

Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones

Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones

اگرچه هنوز باید منتظر پخش شدن یک تریلر کامل بمانیم، ماه گذشته تیزی رمزآلود منتشر شد که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید. هیچ قسمتی از آن شامل ویدئوهای فصل جدید نمیشد ولی سرنخ‌هایی از سرنوشت تعدادی اعضای خانواده‌ی استارک به نمایش در آمد. همچنین این را هم می‌دانیم که نبرد نهایی در فصل هشتم بزرگ‌ترین و وحشیانه‌ترین جنگ در تمام فصول خواهد بود. قسمت اول 25 فروردین 98 منتشر خواهد شد.

با اینکه Game of Thrones دارد به انتهای خود نزدیک می‌شود، سریال پیش درآمد آن همچنان در راه است. جین گلدمن (Jane Goldman) از X-Men: First Class نقش شورانر آن را به عهده خواهد داشت و داستان آن به دستان جرج آر.آر مارتین (George RR Martin) نوشته شده که رمان‌های اصلی این سری را منتشر کرده است. در همین هفته مشخص شد که این تابستان فیلم‌برداری به شکل رسمی آغاز می‌شود.

با اینکه هنوز اسمی برای این سریال در نظر گرفته نشده، مارتین سال گذشته پیشنهاد کرد که نام The Long Night را برای این برنامه انتخاب کنند. او بعدها از عدم اطمینان خود از این اسم صحبت کرد که شاید به دلیل فشار HBO برای در میان نگذاشتن این نام باشد. این سریال احتمالاً در 2020 یا 2021 روی آنتن خواهد رفت.