تماشا کنید: تریلر زمان عرضه و نمایش آغازین هیجان‌انگیز عنوان Crackdown 3

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه و نمایش آغازین هیجان‌انگیز عنوان Crackdown 3

شرکت Microsoft امروز در جریان آخرین قسمت برنامه Inside Xbox تریلر زمان عرضه و نمایش سینمایی آغازین عنوان Crackdown 3 را منتشر کرد.

به گزارش پردیس گیم، نمایش زمان عرضه Crackdown 3 پرتاب شدن اتوبیل‌ها به اطراف، تخریب سازه‌ها، نبرد با روبات‌های غول پیکر در پشت بام ساختمان‌ها و به طور کلی صحنه‌هایی را نشان می‌دهد که بر مهم‌ترین ویژگی این بازی یعنی هرج و مرج و مبارزات هیجان‌انگیز و سرعتی تاکید دارند.

Crackdown 3 بعد از چند تاخیر اکنون برای عرضه در تاریخ 15 فوریه (جمعه، ۲۶ بهمن ۱۳۹۷) بر روی Windows 10 PC و Xbox One آماده می‌شود. Microsoft وعده داده که تا پیش از این تاریخ جزئیات بیشتری از این بازی منتشر خواهد کرد.

حالت PvP بازی به نام Wrecking Zone یکی از قابلیت‌هایی است که اخیرا معرفی شد. این حالت که جزئی از بخش چندنفره Crackdown 3 است، از تکنولوژی پردازش ابری بهره می‌برد و به لطف قدرت این تکنولوژی بازیکنان در این تجربه می‌توانند هر چیزی را تخریب کنند و فرقی هم نمی‌کند که بازی را بر روی چه پلتفرمی اجرا کرده باشید.

Crackdown 3 طرفداران بخش داستانی را ناامید نخواهد کرد. این بازی بخش داستانی نیز خواهد داشت و به اتمام رساندن آن حدودا 15 ساعت به طول خواهد انجامید. البته آنطور که Microsoft اعلام کرده مدت زمان گیم پلی بخش داستانی برای افرادی که می‌خواهند در دنیای Crackdown 3 به جست و جو بپردازند بیش از این خواهد بود.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

نمایش به صورت تمام صفحه