بیش از 23 میلیون نسخه از عنوان Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها ارسال شده است

بیش از 23 میلیون نسخه از عنوان Red Dead Redemption 2 به فروشگاه‌ها ارسال شده است

شرکت Take-Two در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که از زمان عرضه عنوان Red Dead Redemption 2 در ماه اکتبر تاکنون 23 میلیون نسخه از این بازی به فروشگاه‌ها ارسال شده است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از VG247، در این گزارش به طور دقیق از کلمه ارسال به خرده فروشی‌ها استفاده شده، بنابراین حداقل فعلا نمی‌توان از آمار فروش آخرین ساخته Rockstar Games اطلاع دقیقی به دست آورد.

آمار جدید به شکل قابل توجهی بیشتر از 17 میلیون نسخه‌ای است که در ماه نوامبر گزارش شد. البته لازم به ذکر است که RDR2 در 11 روز ابتدایی عرضه توانست به این رکورد دست پیدا کند.

در اکتبر 2018 گزارش شد که عنوان وسترن Rockstar Games با فروشی به ارزش 725 میلیون دلار، رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه آخر هفته در مدیوم سرگرمی را به نام خود ثبت کرده است.

Red Dead Redemption 2 همچنین پس از دیگر ساخته Rockstar یعنی Grand Theft Auto 5، پرفروش‌ترین افتتاحیه را نه تنها در مدیوم بازی‌های ویدیویی بلکه در میان تمامی محصولات سرگرمی داشته است. GTA 5 با فروش افتتاحیه 1 میلیارد دلاری در این زمینه رکورد دار است.

بر اساس گزارش گروه NPD، این عنوان همچنن پرفروش‌ترین بازی سال 2018 بوده است. در مقام مقایسه جالب است بدانید که Red Dead Redemption طبق آخرین گزارش 15 میلیون نسخه فروخته است.