ناشر Red Dead Redemption 2: هدف ما عرضه بازی‌های خود بر روی بیشترین پلتفرم‌های توزیع بازی ممکن است

ناشر Red Dead Redemption 2: هدف ما عرضه بازی‌های خود بر روی بیشترین پلتفرم‌های توزیع بازی ممکن است

Take-Two می‌گوید افزایش تعداد پلتفرم‌های توزیع بازی مانند Epic Store اتفاق مثبتی است اما برنامه‌ای برای راه اندازی فروشگاه دیجیتالی اختصاصی ندارد.

به گزارش پردیس گیم، مدیر عامل شرکت مالک Rockstar Games آقای استراس زلنیک به تازگی در مصاحبه با GamesIndustry.biz در مورد افزایش تعداد پلتفرم‌های توزیع بازی صحبت کرده و از برنامه‌های آینده Take-Two در این زمینه گفته است.

"ما فکر می‌کنیم که ارتباط و تعامل با مشتریان تنها از طریق یک سایت اختصاصی بسیار دشوار است. در بحث ارائه گسترده سرگرمی، شما بهتر است محلی را انتخاب کنید که مشتری در آن حضور دارد و نه اینکه به مشتری نشان دهید کجا برود."

"اگر تمرکز شما صرفا بر روی این است که خرده فروشی‌های واسطه را حذف کنید، پس باید کاملا مطمئن باشید که قرار است به یک خرده فروشی بزرگ تبدیل شوید. چنین چیزی در دی ان ای ما وجود ندارد. ما سرگرمی تولید می‌کنیم و واقعیت این است که خرده فروشی نیستیم."

زلنیک در ادامه گفت که Epic Store در نگاه او خرده فروشی دیگری است که می‌تواند به خلق یک بازار رقابتی‌تر برای بازیکنان کمک کند.

فروشگاه دیجیتالی Epic اواخر سال گذشته میلادی راه اندازی شد و نسبت به Steam درصد کمتری از فروش هر بازی را دریافت می‌کند. مدتی بعد این فروشگاه برخی از عناوین آینده مانند Metro Exodus را به انحصار خود در آورد. البته عنوان مورد اشاره تا مدت زمان محدودی در انحصار این پلتفرم است. شرکت Valve در واکنش این اقدام Epic را بی انصافی در قبال مشتریان Steam عنوان کرد.

ادامه اظهارات استراس زلنیک در این رابطه: "ما می‌خواهیم جایی باشیم که بازیکن حضور دارد، و اگر فضایی رقابتی ایجاد شده که به سود مشتریان است و به طور کلی، اگر این مدل کسب و کار ما را به هدفمان نزدیک می‌کند، از آن حمایت خواهیم کرد. هدف ما هم این است که همان جایی باشیم که بازیکن حضور دارد. از نظر ما رقابت خرده فروشی‌ها مفید و به معنای توزیع هر چه بیشتر محصولاتمان است."

نظر شما در مورد اظهارات مدیر عامل Take-Two چیست؟ به نظر شما افزایش پلتفرم‌های توزیع بازی در نهایت به سود بازیکنان و صنعت بازی تمام خواهد شد؟