The Outer Worlds قرار است با قیمت 60 دلار نسخه فیزیکی نیز داشته باشد

The Outer Worlds

پس از رونمایی در The Game Awards در دسامبر گذشته، The Outer Worlds به سرعت برای تماشاچیان به یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال تبدیل گردید. با اینکه هنوز مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر این بازی باشیم، حداقل یک سری جزئیات را درمورد آن می‌دانیم، مثلاً می‌توانید به فروشگاه رفته و نسخه فیزیکی را تهیه کنید یا در خانه بنشینید و نسخه دیجیتال را بخرید.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، طبق Game Informer، ناشر بازی یعنی Private Division اظهار کرده The Outer Worlds علاوه‌بر حضور در فروشگاه‌های دیجیتالی، به صورت فیزیکی برای Xbox One، PS4 و PC نیز منتشر می‌شود. همچنین این ناشر تأیید کرد که باید هزینه‌ی یک بازی کامل یعنی 60 دلار را بابت آن پرداخت کنیم.

درحال حاضر، نه Private Division و نه Obsidian هیچکدام نظری درباره‌ی زمان عرضه‌ی The Outer Worlds نداده‌اند، پس تاریخ انتشار همچنان نامشخص باقی می‌ماند. اگرچه، درحالی که بازی همین چند ماه پیش معرفی شده، دست کم یک سری ایده درمورد اینکه بازی چه چیزهایی برای ارائه خواهد داشت داریم.

The Outer Worlds تا حدی برای گشت و گذار بازیکنان باز خواهد بود، اگرچه نمی‌توان آن را یک عنوان open-world با نقشه‌ای‌ بزرگ در نظر گرفت. در عوض، بازی چندین ناحیه در دو سیاره خواهد داشت که از این نظر تا حدودی به سری Borderlands شباهت دارد.

همچنین، سال گذشته اعلام شد که The Outer Worlds به هیچ عنوان خریدهای داخل برنامه‌ای نخواهد داشت که این خبر برای افرادی که به دنبال تجربه‌ی تک نفره هستند خبر امیدوارکننده‌ای می‌باشد.

با توجه به اینکه ذهن‌های پشت ساخت اولین سری Fallout و توسعه‌دهندگان Obsidian Entertainment در ساخت این عنوان نقش دارند، جای تعجب نیست که افراد زیادی برای The Outer Worlds هیجان‌زده باشند. همانطور که پیش‌تر هم اعلام شد، هنوز خبری درباره تاریخ انتشار در دسترس نیست.

انتظار می‌رود The Outer Worlds در سال جاری برای Xbox One، PS4 و PC منتشر شود.