دانلود موسیقی متن بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat

دانلود موسیقی متن بازی STALKER

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat، اثر Alexey Omelchuk در خدمت شما هستیم.

بازی S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat عنوانی در سبک شوتر اول شخص Survival Horror، و سومین نسخه در سری S.T.A.L.K.E.R محسوب می‌شود که توسط استودیوی اوکراینی GSC Game World توسعه یافته و توسط کمپانی‌های Deep Silver و bitComposer Games در دوم فوریه سال 2010 به صورت انحصاری بر روی پلتفرم PC عرضه شد. وقایع این بازی و واژگان آن از رمانی محبوب در سبک Science Fiction با نام Roadside Picnic (اثرBoris Strugatsky و Arkady Strugatsky) و فیلم Stalker آندره تارکوفسکی که در سال 1979 ساخته شده بود (و برداشتی آزاد از رمان محسوب می‌شد)، الهام گرفته شده‌اند. داستان این نسخه بعد از وقایع نسخه‌ی اول (Shadow of Chernobyl) اتفاق می‌افتد و بازیکن را در نقش سرگرد Alexander Degtyarev، یک Stalker حرفه‌ای قرار می‌داد که از طرف ارتش وظیفه می‌یافت تا به The Zone وارد شده و دلیل سقوط چند هلیکوپتر ارتشی را بیابد.

این بازی بعد از عرضه توانست تا نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را جلب کند و علاوه بر دریافت نمرات مناسب، به خاطر داشتن ویژگی‌هایی همچون داستان جذاب، اتمسفر درگیر کننده و وضعیت فنی پایدارتر نسبت به نسخه‌ی قبلی، مورد تحسین قرار گیرد.

دانلود موسیقی متن بازی Stalker Call of Pripyat

[S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat [Original Soundtrack

ناشر: ندارد – نسخه ساخته شده توسط طرفداران

تاریخ انتشار: 2009

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): ندارد

تعداد قطعات موسیقی: 12 قطعه

مدت زمان کلی: 52 دقیقه و 23 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: Alexey Omelchuk

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 152.85 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Outro [موسیقی پیشنهادی]

Intro

[Theme of Zaton [Day

[Theme of Pripyat [Day

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم