اد بون: مبارزان کلاسیک بیشتری برای Mortal Kombat 11 رونمایی خواهد شد

چندی پیش تیم خلاق NetherRealm از دو مبارز جدید برای Mortal Kombat 11 رونمایی کردند، این دو مبارز Kabal و D'Vorah هستند که طرفداران زیادی دارند. در حال حاضر بازیکنان منتظر رونمایی شخصیت‌ مورد علاقه خود هستند و احتمالاََ با توجه به صحبت‌های مغز متفکر سری، اد بون، باید شاهد یک لیست بلند بالا و غنی از مبارزان کلاسیک و جدید باشیم.

اد بون در توییت اخیر خود گفت:

"ما عاشق این هستیم که طرفداران نسبت به بازگشت مبارزان مورد علاقه خود ذوق زده هستند. لطفا از این رویه باز نایستید. اما به خاطر داشته باشید هر رونمایی به معنای حضور نداشتن شخصیت مورد علاقه شما در بازی نیست. صبور باشید، کارکترهای کلاسیک بسیار تا بسیار بیشتری به زودی تایید خواهند شد."

البته طبق حرف‌های اد بون (ED Boon) ، کارگردان بازی Mortal Kombat 11 در جریان مصاحبه‌ای با وب سایت Game Informer، قرار است در نسخه‌ی جدید نسبت به بازی قبلی، شخصیت‌های جدید کمتری را شاهد باشیم به همین دلیل است که تاکید زیادی بر کلمه "کلاسیک" شده.

همچنین به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، در مصاحبه‌ی یکی از اعضای استودیوی NetherRealm با شعبه برزیل IGN وی اعلام کرده است، شخصیت Kronika در بازی Mortal Kombat 11 قابل بازی نخواهد بود و تنها نقش آنتاگونیست بازی را بر عهده خواهد داشت. البته این خبر از سوی NetherRealm تایید نشده است.

احنمالا کسانی هستند که این شخصیت را نشناسند. در معرفی بازی مشخص گردید که کرونیکا قرار است یکی از آنتاگونیست‌های بازی باشد، وی نگهدارنده‌ی زمان است که با نام مستعار Architect of the Destiny of در بازی شناخته می‌شود. وی با دیدن قدرت‌های Raiden که شر را دفع می‌کند سعی در بر هم زدن تعادل و بالانس میان خیر و شر را دارد تا تسلسل زمانی دنیای بازی را از نو بنویسد. البته وی اولین آنتاگونیست زن در این سری نیست.

از طرفی تاکنون اطلاعات و جزئیات دقیقی از داستان این بازی منتشر نشده و معلوم نیست که داستان به چه صورت قرار است پیش برود. به تازگی استریمری با نام کاربری KomboBreakerZ چنین خبری را منتشر کرده است که بر اساس مصاحبه‌ای با اد بون (Ed Boon)، کارگردان خلاق بازی Mortal Kombat 11 با صفحه noobde در توییتر، داستان بازی Mortal Kombat 11 دارای چند پایان متفاوت خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت سال آینده برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One و Switch عرضه خواهد شد. به تازگی در خبری جدید از این بازی نیز از شخصیت Kano در بازی رونمایی شد.

نظر شما در این باره چیست؟