ادعای یک تحلیلگر: با کنار هم قرار دادن تاریخ انتشار، فروش جهانی Nintendo Switch سریعتر از PlayStation 4 است

nintendo switch

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، طبق ادعای آقای "هیدکی یاسودا (Hideki Yasuda)"، تحلیلگری از مؤسسه "Ace Research"، با ملاک قرار دادن تاریخ عرضه، کنسول Nintendo Switch موفق شده است تا فروش جهانی بیشتری نسبت به کنسول Sony PlayStation 4 داشته باشد.

طبق گزارش‌های فروش گروه NPD در ماه پیش نیز اعلام شد که فروش کنسول Switch در آمریکا از 10.5 میلیون واحد عبور کرده است و با مبنا قرار دادن تاریخ عرضه در آمریکا، کنسول Switch فروش بیشتری نسبت به دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One داشته است. بر خلاف فروش موفق در تعطیلات آخر سال، شرکت Nintendo پیش‌بینی بلندپروازانه خود نسبت به فروش سالانه کنسول Switch را از 20 میلیون واحد به 17 میلیون واحد کاهش داده است. این تجدید نظر محتاطانه شرکت Nintendo برخی از سرمایه‌گذاران را به این فکر وا داشت که کنسول Switch فروش خوبی ندارد.

اکنون تحلیلگر مؤسسه تحقیقاتی "Ace Research"، آقای "هیدکی یاسودا" در جدیدترین گزارش منتشر شده خود، این فرضیه را به چالش کشیده است. با وجود اینکه کنسول PS4 پرفروش‌ترین کنسول امسال بوده است، اما کنسول Switch در حقیقت از لحاظ فروش از زمان انتشار عملکرد بهتری داشته است.

میزان فروش کنسول Switch در واقع بالا بوده است و از نظر تعداد واحد‌های ارسالی در هشتمین چهار ماهه مالی، این کنسول ترکیبی با اختلاف 3 میلیون واحدی بهتر از کنسول PS4 عمل کرده است.

بر اساس گزارش این تحلیلگر، شرکت Nintendo در سه بازه‌ی چهار ماهه ابتدایی این سال مالی موفق به ارسال 14.49 میلیون واحد کنسول سوییچ شده است. در مجموع، از ماه مارس سال 2017 تا کنون تعداد 32.28 میلیون واحد کنسول Switch ارسال شده است.

به نظر شما شرکت Nintendo تا قبل از 31 مارس امسال، چند کنسول Switch دیگر می‌تواند به فروش برساند؟ آیا این کنسول به پرفروش‌ترین کنسول شرکت Nintendo مبدل می‌شود؟ نظرهای خود را با در میان بگذارید.