توسعه دهندگان Apex Legends: می‌خواهیم این بازی یک عنوان ده ساله باشد

Apex Legends

Apex Legends یک دفعه از ناکجا پیدا شد. همانطور که خبرش لیک شده بود، Respawn Entertainment رسماً از عنوان رایگان و تیم محور بتل رویال خود پرده‌برداری کرد. از خیلی جهات، به نظر می‌رسد که این بازی گزینه‌های منحصری به فردی در ژانر بتل رویال ارائه می‌دهد و با توجه به این که نیازی به پرداخت هزینه برای تجربه‌ی آن نیست، باید مورد توجه بسیاری قرار گرفته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamingbolt، آقای مکی مک‌کندلیش از Respawn، طراح این عنوان، اطمینان دارد که محبوب شدن آن می‌تواند اتفاق بیافتد. به تازگی، حین صحبت با VG247، مک‌کندلیش گفت که انتظار دارد Apex Legends بازی‌ای باشد که در محور توجه قرار بگیرد و موفقیت و فعالیت آن تا حدود ده سال ادامه پیدا کند و در حین گفته‌های خود از League of Legends به عنوان مثال استفاده کرد.

ایشان گفته؛ "ما می‌خواهیم این یک بازی ده ساله باشد. حرف خودپسندانه‌ای است؛ وقتی Destiny را می‌ساختند نیز همین حرف را می‌زدند و با مثال زدن League of Legends، ادامه دادند: "چطور چیزی بسازیم که مردم تا ابد آن را بازی کنند، نه این که در ده سال آینده تعداد بازیکنان آن کمتر و کمتر شود؟ فرصت‌های زیادی در این جهان وجود دارد، فرصت‌های بسیاری در این ژانر تازه وارد وجود دارد و من بازی کردن آن را خیلی دوست دارم. ما هر روز چندین ساعت به بازی کردن این عنوان می‌پردازیم."

مک‌کندلیش ادامه داد و درمورد تجربه‌ی شخصی خود نیز صحبت کرد، او از حدود 2017 مشغول بازی Apex Legends بوده و همیشه مشتاق ادامه‌ی آن است، حتی در طول دوره‌ی فاز آزمایشی.

مک‌کندلیش عنوان کرد؛ "از حالا هم مدت بسیاری صرف بازی کردن این عنوان کرده‌ام و از اواخر 2017 که بازی کم کم تبدیل به چیزی شد که امروز در اختیار داریم، خیلی مشتاقم تا باز هم آن را بازی کنم. وقتی بازی‌های آزمایشی تمام می‌شود ناراحت می‌شوم. این اولین بازی‌ای است که روی آن کار کردم و این حس را نسبت به آن دارم. من بازی‌های زیادی ساخته‌ام. نقش من روی داستان بوده، تا قبل از Titanfall بیشتر روی بخش campaign کار می‌کردم تا مولتی‌پلیر، پس روی بازی‌های زیادی کار کرده‌ام که می‌خواستند نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشند؛ چیزی که وقتتان را صرف کند. و در بین تمام کارهایم این اولین عنوان مولتی‌پلیری است که مدام دوست دارم بیشتر و بیشتر آن را بازی کنم."

اگر عملکردهای ابتدایی Apex Legends را بررسی کنیم، می‌توان گفت که دست کم شروع فوق‌العاده‌ای داشته. نه تنها یک ساعت پس از عرضه در Twitch توانست بیشترین بازدید را کسب کند، ظرف 8 ساعت، بیش از یک میلیون بازیکن آن را تجربه کردند. حالا باید ببینیم این وضعیت ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

Apex Legends درحال حاضر برای Xbox One ،PS4 و PC در دسترس است.