ویدئویی از 15 دقیقه‌ی آغازین Tom Clancy’s The Division 2 منتشر شد

Tom Clancy's The Division 2

Tom Clancy's The Division 2 عنوانی آنلاین در سبک اکشن/نقش‌آفرینی است که توسط استودیوی Massive Entertainment در حال توسعه می‌باشد و کمپانی Ubisoft انتشار آن در جهان را بر عهده خواهد داشت. وقایع این شوتر سوم شخص که خلاصه‌ای از آن را می‌توانید در زیر بخوانید، 7 ماه پس از داستان قسمت نخست و در شهر "واشینگتن" (Washington D.C) جریان دارد :

" 7 ماه از پخش شدن ویروسی فلج‌کننده در سطح نیویورک و سایر نقاط جهان گذشته است. همزمان با شایع شدن این ویروس، گروه "The Division" که متشکل از شهروندان نجات یافته بود، به عنوان آخرین جبهه‌ی دفاع شکل گرفت. از آن زمان افراد The Division بی‌وقفه در حال مبارزه برای حفظ آنچه که باقی‌مانده است، می‌باشند. در قسمت دوم، شرایط برای افراد این گروه از همیشه دشوارتر است. شهر "واشینگتن" (محفوظ ترین شهر بر روی کره‌ی زمین) در خطر است و اگر این شهر از دست برود، کشور به همراه مردم سقوط خواهد کرد. به عنوان عضوی از "The Division" که از ابتدا با این گروه بوده است، شما و تیمتان آخرین امید برای جلوگیری از سقوط بشریت هستید."

همچنین گیم‌پلی قسمت دوم نیز قرار است مدت زمان بیشتری گیمرها را سرگرم کند؛ برای این منظور این بار نه 1 بلکه 3 عدد Dark Zone و بخش PvP بهبود یافته در نظر گرفته شده و همچنین فعالیت‌های هدف‌دار بیشتری پس از پایان بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

حال وبسایت IGN ویدئویی از 15 دقیقه‌ی ابتدایی Tom Clancy's The Division 2 به اشتراک گذاشته است که در پردیس‌گیم می‌توانید آن را تماشا و یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

به پایان رساندن بخش داستانی این بازی حدود 40 ساعت زمان خواهد برد. هم‌چنین گیم‌پلی بخش چند نفره‌ی Tom Clancy's The Division 2 را می‌توانید از این خبر تماشا کنید.