وینس زمپلا: بازی‌های بیشتری از Titanfall در راه هستند

Titanfall

Apex Legends در دنياي Titanfall جريان دارد اما به سختي مي‌توان متوجه عدم حضور خود تايتان‌ها در آن نشد. استوديوي Respawn تاييد کرد آن‌ها در حال ساخت Titanfall 3 نيستند اما اين به معناي پايان کار نخواهد بود.

به گزارش پرديس گيم و به نقل از Gamespot، وينس زمپلا به عنوان مدير عامل استوديوي Respawn، در توئيتر گفت آن‌ها در حال ساخت محتويات بيشتري براي Apex هستند و به بازخوردهاي طرفداران توجه مي‌کنند اما برنامه‌هاي بيشتري براي Titanfall دارند:

"ما همچنين برروي چيزهاي بيشتري از Titanfall براي اواخر سال کار مي‌کنيم. ما عاشق آزمايش اين دنياي ديوانه‌وار هستيم."

اين حرف او لزوما به معناي آن نيست که نسخه اصلي جديدي از Titanfall در دست ساخت باشد. با توجه به اينکه استوديوي Respawn پيش از اين ساخت Titanfall 3 را رد کرده، ظاهرا آن‌ها مشغول پروژه کوچک و مستقلي هستند يا شايد قصد ادامه داستان را در نوع ديگري از رسانه داشته باشند. EA قبلا گفته بود Respawn تا پايان سال 2019 سه بازي جديد منتشر مي‌کند.

در حال حاضر مي‌دانيم که آن 3 بازي چه هستند. آن‌ها شامل Star Wars: Jedi Fallen Order، يک بازي Titanfall و يک عنوان واقعيت مجازي مي‌شوند. حال به‌نظر مي‌رسد آن بازي Titanfall در واقع Apex بود. اگر چنين باشد، اين بدان معناست که بازي ديگر Titanfall احتمالا يک پروژه واقعيت مجازي است و با توجه به اينکه زمپلا گفت عاشق آزمايش دنياي آن هستند، پس واقعيت مجازي منطقي خواهد بود. ما نمي‌دانيم Respawn چه زماني Jedi Fallen Order را هدف خود قرار مي‌دهد.

Apex Legends شروع قوي و سريعي داشتند و در عرض 8 ساعت به 1 ميليون بازيکن دست يافت.