عنوان Bloodstained: Ritual of the Night توسط ESRB رده‌بندی سنی شد؛ هنوز خبری از تاریخ رسمی انتشار نیست

bloodstained: ritual of the night

عنوان Bloodstained: Ritual of the Night از سال 2015 و با آغاز کمپین کیک‌استارتر در دست توسعه قرار داشته است. در حالی که وارث معنوی سری Castlevania قرار بود در سال 2018 عرضه شود، با منتشر شدن اطلاعات جدیدی از بازی به نظر می‌رسد که بالاخره به زمان عرضۀ بازی نزدیک می‌شویم.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، اخیراً معلوم شده است که عنوان Bloodstained: Ritual of the Night رسماً توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است. ساختۀ آقای "ایگاراشی" در آمریکا از این سازمان درجۀ T برای مواردی همچون «اجساد به سیخ کشیده، خون و برهنگی» دریافت کرده است. این رده‌بندی ما را شگفت‌زده نمی‌کند، اما می‌تواند حاکی از نزدیک بودن به زمان عرضۀ بازی باشد.

معمولاً رده‌بندی از آخرین اقدامات قبل از عرضۀ بازی است، پس به نظر می‌رسد که عنوان Bloodstained قطعاً به آخرین مرحلۀ توسعۀ خود وارد شده است. با این حال، مشخص کردن تاریخ دقیق انتشار بازی بسیار سخت است. رده‌بندی ESRB در اکثر موارد چندین ماه پیش از عرضه کامل بازی انجام می‌شود. اگر بخواهیم حدس بزنیم، عنوان Bloodstained: Ritual of the Night به احتمال زیاد در اواخر ماه جون (اوایل تیرماه 98) عرضه می‌شود.

با اینکه عنوان نامبرده برای عرضه در سال 2019 برنامه‌ریزی شده است، اما عرضۀ آن برای تعدادی از پلتفورم‌های مفروض کنسل شده است. پارسال در کنار به تأخیر افتادن بازی به سال 2019، اعلام شد که نسخۀ PS Vita کنسل شده است. علاوه بر این، چند هفتۀ پیش نیز پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های Mac و Linux کنسل شد. خوشبختانه کنسول نینتندو سویچ که طی مدت زمان کوتاهی به پلتفورم انتخابی گیمرهای بسیاری تبدیل شده است، برای عرضۀ این بازی در نظر گرفته شده است.

با وارد شدن عنوان Bloodstained: Ritual of the Night به آخرین مرحلۀ توسعه تا زمان انتشار، به احتمال زیاد در آینده اطلاعات بیشتری در مورد زمان دقیق عرضۀ بازی خواهیم شنید. آقای "ایگاراشی" و شرکت ناشر در دادن بروزرسانی‌های مداوم در صفحۀ کیک‌استارتر خوب عمل کرده‌اند، پس می‌توان انتظار داشت که تاریخ انتشار بازی بزودی و از طریق همین صفحه اعلام شود. هر زمان که تاریخ عرضه اعلام شود، ما شما را باخبر می‌کنیم.