به لطف طرفداران نسخه‌ی اول، The Division 2 حالت Photo Mode خواهد داشت

Tom Clancy’s The Division 2

عنوان The Division 2 برخلاف نسخه‌ی قبلی خود، شامل یک حالت photo mode می‌شود و از قرار معلوم همگی یک تشکر به جامعه‌ی بازیکنان آن بدهکار هستیم. بعد از دیدن درخواست‌های بازیکنان برای حالت photo mode، یوبیسافت در نهایت تصمیم گرفت که اجرای آن برای دنباله‌ی بعدی ضروری است.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از gamespot، طی مصاحبه‌ای با USG طراح ارشد The Division 2 عنوان کرد؛ "موردی است که هوارادان خیلی درخواست کرده بودند. بعد از عرضه‌ی The Division، یک سری عکس‌های فوق‌العاده وجود داشت که طرفداران سرسخت شروع به ارسال آن‌ها در توئیتر کردند. همینطور خودشان این کار را انجام می‌دادند و حرکت خود جوشی بود."

با اینکه عنوان اول شامل photo mode نمی‌شد، می‌توانستید حالتی به نام Cinematic Tools را برای نسخه‌ی PC دانلود کنید که یک ویژگی دوربین مانند به بازی اضافه می‌کرد. در ابتدای منتشر شدن این حالت، سازندگان آن را از بازی حذف کردند. اگرچه، بسیاری از بازیکنان از آن استفاده کرده بودند و همین توجه کارگردان The Division آقای جولیان گریتی (Julian Gerighty) را به خود جلب کرد. وقتی زمان ساخت دنباله‌ی The Division از راه رسید، Ubisoft تصمیم گرفت حالت photo mode را اضافه کند که از روز اول عرضه برای The Division 2 قابل استفاده می‌باشد.

حالت photo mode بازی The Division 2 همانند Assassin's Creed Odyssey کار می‌کند، برای همین به راحتی بدون کلنجار رفتن با تنظیمات، می‌توانید هنگام بازی کردن عکس برداری کنید. همچنین بعد از گرفتن عکس، می‌توانید فیلترهای مختلف اضافه کنید یا عمق تصویر یا درخشندگی آن را به شکل دستی تنظیم کنید.

قبل از انتشار رسمی می‌توانید The Division 2 را در بتای خصوصی تجربه و امتحان کنید. این بتا از 18 بهمن شروع و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت. برای شرکت کردن در آن، یا می‌توانید بازی را پیش خرید کنید (که درا ین صورت ارسال دعوت‌نامه به شما قطعی خواهد بود) یا می‌توانید در وب‌سایت رسمی بازی ثبت‌نام کرده و شانس خود را برای حضور امتحان کنید. بتای The Division 2 محتویات قابل قبولی دارد. در 18 بهمن، به دو مأموریت داستانی، چندین فعالیت open-world، یکی از حالت‌های PvP و یکی از سه Dark Zones دسترسی خواهید داشت. در 19 بهمن، محتویات endgame نیز در بتای خصوصی بازگشایی می‌شود که در آن می‌توانید با یکی از مأمورین سطح 30 در یکی از مأموریت‌های انتهایی The Division 2 شرکت کنید.

طبق برنامه‌ریزی‌ها The Division 2 برای PS4، Xbox One و PC در 24 اسفند منتشر خواهد شد. نسخه‌ی PC که قبلاً روی Steam هم عرضه می‌شد، حالا فقط در the Epic Games Store در دسترس خواهد بود.