استودیو Titanfall 3 :Respawn در دست توسعه نیست؛ فقط روی Apex Legends تمرکز می‌کنیم

apex legends

استودیو Respawn Entertainment و شرکت EA بالاخره از عنوان Apex Legends، عنوانی که از هفتۀ پیش لو رفته بود، رونمایی کردند؛ عنوانی در سبک بتل رویال که در دنیای سری Titanfall جریان می‌یابد. با اینکه این بازی جالب به نظر می‌رسد، اما بسیاری امیدوار بودند تا اطلاعاتی در مورد عنوان Titanfall 3 دریافت کنند. وب‌سایت Kotaku حتی گمان می‌کرد که Apex Legends می‌خواهد جای خالی بین Titanfall 2 و عنوان اصلی بعدی در این سری را پر کند. متأسفانه توسعه‌دهندۀ عنوان Apex Legends به وب‌سایت‌های VG247 و Eurogamer گفت که در حال حاضر عنوان Titanfall 3 در دست توسعه نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کارگردان عنوان Apex Legends، آقای "مکی مک‌کندلیش (Mackey McCandlish)" در مصاحبه با VG247 گفت که "این بازی،‌ Apex Legends، توسط تیم Titanfall ساخته شده است… هیچ تیم دیگری وجود ندارد که بخواهد Titanfall بسازد." اگر این تیم در استودیو Respawn تمرکز خود را تنها روی عنوان Apex Legends گذاشته است، پس جایی برای توسعه و عرضۀ قریب‌الوقوع Titanfall 3 وجود ندارد. تهیه‌کننده ارشد، آقای "درو مک‌کوی (Drew McCoy)" طی گفت‌وگو با Eurogamer نظر خود را در مورد اینکه چرا امروز از این بازی رونمایی کردند، بیان کرد:

"کسانی هستند که فکر می‌کنند عناوین بتل‌ رویال زیادی وجود دارند و یا اینکه این علاقه به سبک بتل رویال، موفتی و زودگذر است. مردم جهان فکر می‌کنند که ما در حال ساخت Titanfall 3 هستیم، در صورتی که اینگونه نیست – این چیزی است که ما در حال ساخت آن هستیم… بعد از اینکه ما توسط شرکت EA خریداری شدیم، بازی رایگانی می‌سازیم که اساس آن بر پایه لوت باکس‌ است و آن بازی، Titanfall 3 نیست. این بهترین کاری است که می‌توان برای منحرف کردن یک برنامه بازاریابی انجام داد. چرا این کار را کنیم – بیایید بازی را ارسال کنیم و بگذاریم گیمرها آن را بازی کنند."

آقای "مک‌کندلیش" حین مصاحبه با VG247 نسبت به سری Titanfall همچنان خوش‌بین به نظر می‌رسید و به روشنی اعلام کرد که داستان Titanfall ادامه خواهد یافت و نیز این شانس وجود دارد که تیم دیگری Titanfall 3 را بسازد: "جهان Titanfall ادامه دارد. این بازی در جهان Titanfall جریان می‌یابد." او در ادامه گفت: "این بدان معنا نیست هیچ تیم دیگری وجود نداشته باشد تا Titanfall بعدی را بسازد."

اگر چه به نظر نمی‌رسد که Titanfall 3 در دست توسعه قرار گرفته باشد، اما شرکت EA و استودیو Respawn Entertainment به وضوح بیان کرده‌اند که Apex Legends عنوانی است که می‌خواهند گیمرها در مدت زمان طولانی به صورت مداوم به آن بازگردند و داستان‌های جدیدی خلق کنند. در بیانیه مطبوعاتی که بازی در آن معرفی شد، آقای "مک‌کوی" گفت که Apex Legends بازی است که "با نقشه داخل آن می‌شوید و با داستان از آن بیرون می‌آیید." در پایان، او اعلام کرد که Apex Legends "قرار نیست فقط در زمان عرضه تجربۀ سرگرم‌کننده و خاطره‌انگیز ارائه کند، بلکه در دراز مدت می‌خواهد رشد کند."

اگر چه شنیدن توسعه نیافتن عنوان Titanfall 3 توسط استودیو Respawn Entertainment ناراحت‌کننده است، اما عنوان Apex Legends هم‌اکنون در پلتفورم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس می‌باشد و فعلاً می‌تواند طرفداران سری Titanfall را راضی نگه دارد.