Creative Assembly کار برروی آی‌پی جدیدی در سبک شوتر اول شخص را تایید کرد

Alien: Isolation

به لطف فراخوان‌های کاری مختلف تا به الان فهمیده‌ایم که Creative Assembly برروی یک بازی شوتر تاکتیکی کار می‌کند. Creative Assembly بیشتر به خاطر بازی‌های استراتژیک خود شناخته می‌شود اما آن‌ها عنوان ترسناک تحسین شده Alien: Isolation را هم در کارنامه خود دارند و بسیاری امیدوار بودند این استودیو مشغول ساخت دنباله آن باشد. حال با توجه به توئیت جدید استودیوی Creative Assembly، ظاهرا چنین چیزی نیست.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از WCCFTECH، استودیوی Creative Assembly در توئیت جدید خود نه تنها برای اولین بار کار برروی یک پروژه جدید در سبک شوتر اول شخص را تایید کرد، بلکه مشخص نمود نیل بلومکمپ هم این بازی را دیده است. بلومکمپ را با کارگردانی فیلم‌هایی مثل District 9 می‌شناسیم اما او چندین سال را صرف ساخت یک دنباله برای Alien با حضور سیگورنی ویور کرد ولی متاسفانه آن پروژه لغو شد. اینکه چنین شخصی با داشتن تاریخچه‌ای در سری Alien به سراغ استودیوی سازنده Alien: Isolation رفته، می‌تواند نشان‌دهنده اتفاقات خاصی باشد. آیا احتمال دارد Creative Assembly از برخی از ایده‌های بلومکمپ برای یک بازی جدید استفاده کند؟

البته این را هم باید در نظر بگیریم که Creative Assembly در توئیت جدید خود، این عنوان شوتر اول شخص را یک آی‌پی کاملا جدید معرفی کرده است. آیا با یک جهان و طرح کاملا جدید روبه‌رو خواهیم بود یا داستان و سبک گیم‌پلی جدید در دنیای Alien؟ فعلا نمی‌توانیم حدسی بزنیم ولی با توجه به کارنامه Creative Assembly، هر آنچه که آن‌ها مشغولش هستند ارزش صبر و هیجان را دارد.

شرکت 20th Century Fox اخیرا عنوان Alien: Blackout که در جهان Alien: Isolation جریان دارد را برای موبایل منتشر کرد. آن‌ها همچنین گفتند یک بازی در سبک MMO از Alien در دست ساخت قرار دارد اما خبری از Alien: Isolation 2 نیست. باید صبر کنیم ببینیم آیا پروژه جدید Creative Assembly هم در برنامه‌های آن‌ها جای می‌گیرد یا خیر.