جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی Kingdom Hearts III در هفته ابتدایی عرضه

جدول فروش هفتگی بریتانیا: صدرنشینی Kingdom Hearts III در هفته ابتدایی عرضه

عنوان Kingdom Hearts III در هفته ابتدایی عرضه توانست صدر جدول فروش هفتگی بازی‌ها در بریتانیا را به تصاحب خود در آورد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از GamesIndustry، برای اولین بار است که عنوانی از این سری در صدر جدول پرفروش‌ترین بازی‌ها در بریتانیا قرار می‌گیرد. اطلاعات موجود همچنین ثابت می‌کنند که فروش Kingdom Hearts III در زمان عرضه از عناوین قبلی این سری بیشتر بوده است.

در واقع آمار فروش Kingdom Hearts III در زمان عرضه در بریتانیا بیش از دوبرابر بیشتر از نسخه پیشین این سری که 14 سال قبل بر روی PlayStation 2 عرضه شده، بوده است. عنوان جدید هم اکنون از عناوین فرعی و Remix سری نیز محبوب‌تر است.

البته دانلودهای دیجیتالی در آمار اشاره شده محاسبه نشده است. از آنجا که در زمان عرضه قسمت‌های قبلی سری Kingdom Hearts امکان دانلود دیجیتالی بازی‌ها وجود نداشته بنابراین با محاسبه این آمار انتظار می‌رود که عملکرد قسمت سوم حتی چشمگیرتر شود.

آمار نشان می‌دهد که 82 درصد کل فروش این بازی در بریتانیا مربوط به نسخه PS4 بوده و اندک درصد باقی مانده نیز مربوط به دیگر پلتفرم مقصد یعنی Xbox One. البته که سری Kingdom Hearts از میراث کنسول PlayStation است و تعجبی ندارد که در میان دارندگان این کنسول طرفدار بیشتری داشته باشد.

با تصاحب جایگاه اول توسط Kingdom Hearts III، صدرنشین هفته گذشته یعنی عنوان Resident Evil 2 با افت 67 درصدی فروش نسبت به هفته گذشته به جایگاه دوم سقوط کرد.

Call of Duty: Black Ops 4 ،Red Dead Redemption 2 و FIFA 19 نیز ادامه لیست 5 عنوان پرفروش هفته را تشکیل داده‌اند. ادامه عملکرد چشمگیر Nintendo Switch در زمینه فروش باعث شده که نام عناوین Nintendo شامل New Super Mario Bros U ،Mario Kart 8 Deluxe و Super Smash Bros Ultimate نیز در میان 10 عنوان پرفروش هفته گذشته به چشم بخورد.

در ادامه لیست 10 عنوان پرفروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده می‌کند.

هفته گذشته

این هفته

عنوان

ورودی جدید

1

Kingdom Hearts III

1

2

Resident Evil 2

2

3

Red Dead Redemption 2

5

4

FIFA 19

3

5

Call of Duty: Black Ops 4

4

6

New Super Mario Bros U

8

7

Mario Kart 8: Deluxe

7

8

Super Smash Bros Ultimate

9

9

Grand Theft Auto V

11

10

Spyro Reignited Trilogy