بنیان‌گذار استودیوی Sledgehammer Games برروی پروژه معرفی نشده شرکت 2K Games کار می‌کند

2K Games

مایکل کاندری، بنیان‌گذار استودیوی Sledgehammer Games و مدیر عامل سابق Visceral Games، به عنوان رئیس استودیوی جدید 2K Games در سیلیکون ولی معرفی شد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از IGN، مایکل کاندری که اخیرا نقش دستیار کارگردان Call of Duty: WWII را داشت و در خلق فرانچایز Dead Space هم کمک کرده بود، تیم توسعه‌دهنده جدیدی را برای کار برروی پروژه‌ای معرفی نشده تاسیس و رهبری خواهد نمود. کاندری استودیوی Sledgehammer را در سال 2009 برای Activision تاسیس کرد و مسئول بخش‌هایی مثل کارگردان ارشد، تهیه کننده و عملیات تجاری بود. وی همچنین در ساخت عناوینی از فرانچایزهای James Bond 007 ،Need For Speed و FIFA نقش داشت.

کاندری در بیانیه‌ای گفت:

"بازی‌های بزرگی از اشتیاق تیمی که به دنبال کیفیت و توانمندسازی یک استودیوی مستقل است، منتشر خواهند شد. استودیوهای 2K در بخش‌های فنی و خلاقیت خودمختار هستند و حمایت یک سازمان در سطح جهانی پشتیبان آن‌هاست. همین موضوع زمینه لازم برای ساخت یک استودیوی جدید و ساخت تجربه‌هایی که نسل بعدی گیمینگ را در همه جای دنیا از سر می‌گیرد، فراهم می‌کند.

دیوید اشمایلر و افراد 2K و Take-Two تاریخچه‌ای وسیع از برندهای غنی و پابرجا دارند. آن‌ها همچنین در پشتیبانی از جاه‌طلبی و اهداف تیم‌های استودیوهای مستقل خود متعهد هستند. اعلامیه امروز نمایان‌گر فرصتی نادر و ویژه برای توسعه‌دهندگان است تا در ساخت و شکل‌دهی استودیوی جدید در منطقه سیلیکون ولی کمک کنند. نمی‌شد که بیشتر از این برای شروع قدم بعدی در دوران حرفه‌ای خود تا این حد هیجان‌زده یا سپاس‌گذار باشم."

کاندری در گذشته راجع به نگرانی‌های مربوط به مشکلات Call of Duty صحبت کرده بود، مثل مشکلات و سیاست‌های Matchmaking و بن کردن در Advanced Warfare.