پست تبلیغاتی: معرفي سامانه خريد و فروش آنلاين تك ديل

تک ديل اولين سامانه تخصصی حراجی آنلاین ايرانى مى باشد. تک ديل یک بازار آنلاین (فروشگاه اینترنتی) است، که کاربران می توانند در آن به خرید و فروش در سرار نقاط ایران بپردازند و به همگان این فرصت را میدهد در عین حال که فروشنده هستند خریدار نیز باشند.

تک ديل فضایی را جهت خريد و فروش به صورت مزايده آنلاین فراهم نموده است ، كه در آن مى توانيد طیف وسیعی از اجناس از جمله عتیقه جات، كلكسيونى، جواهرات، آثار هنرى، اتومبیل، املاک و غيره اعم از نو یا کارکرده (دست دوم) خود را عرضه نماييد. تک ديل خود به طور مستقیم در جریان این معاملات چیزی را عرضه و یا خریداری نمی کند، بلکه برای بسیاری از فروشندگان این فضا را فراهم می کند، که طی مدت زمانی مشخص کالای خود را به مزایده بگذارند.

اگر قصد دارید اجناس خود را مثلا یک عینک ریبن اصل امریکا را به بهترین قیمت بفروشید، قطعاً حراجی آنلاین بهترین روش مى باشد و همچنين روشى بسیار جالب جهت جذب مشترى و بازاریابى مى باشد، که ایجاد انگیزه براى رقابت جهت خريد مى نمایید. در ضمن مزايده بهترين روش جهت خريد و فروش بى واسطه (مستقيم) در جهان شناخته شده است. تک ديل به فروشندگان اين امکان را می دهد، كه به مخاطبین بيشتر و مشتریان جدید دسترسی پيدا نمايند. در تک ديل خودِ فروشندگان شرایط مزايده را از جمله روش ارسال، طريق پرداخت وجه و ضمانت را مشخص می نمايند.

خريداران می تواند در تک ديل به مبلغ مناسب ترى از طریق خرید مستقیم (بى واسطه) اجناس مورد نیاز خود را خريدار نمایید و همچنين شركت در مزايده هاى تک ديل خود هيجان انگيز مى باشد. ثبت نام ، شركت در مزايده هاى تک ديل و ارائه پيشنهاد جهت خريد به صورت رايگان مى باشد و فقط در پايان مزايده در صورت برنده شدن بايد مبلغ مزايده را جهت خريد پرداخت نماييد.