۵ سریال خارجی مورد انتظار و جدیدی که در ماه فوریه منتشر خواهند شد

ابرقهرمان های در سال های اخیر بیش از هر شخصیت کلیشه ای دیگری دنیای سینما و تلویزیون را قرق کرده اند. در حالی که وارد ماه فوریه (بهمن و اسفند) شده ایم، بسیاری از علاقمندان دنیای تلویزیون برای دیدن سریال های ابرقهرمانی جدید لحظه شماری می کنند؛ سریال هایی مانند «The Umbrella Academy» از سرویس نتفلیکس و «Doom Patrol» از دنیای ابرقهرمانی دی سی. در حالی که هر ماه سریال های جدیدی معرفی شده و بینندگان تلویزیون و شبکه های استریمینگ، گزینه های بی شماری برای انتخاب دارند، در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۵ سریال جدید و مورد انتظاری که در ماه فوریه منتشر خواهند شد و بسیاری انتظار آن ها را می کشند آشنا کنیم.

۵- سریال «Doom Patrol»- دنیای دی سی

تاریخ انتشار: ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن)

سریال «Doom Patrol» داستان یکی از دوست داشتنی ترین گروه های دنیای ابرقهرمانی دی سی را روایت می کند: مرد رباتی، مرد منفی، زن انعطاف پذیر و جین دیوانه که توسط یک دانشمند امروزی به نام دکتر نایلز کلودر (رییس) رهبری می شوند. هر کدام از این شخصیت ها تصادف هایی هولناک داشته اند که به آن ها توانایی های خارق العاده و فرا انسانی داده اما همزمان باعث تغییر چهره و زخم های بسیار بد در صورت و بدن آن ها شده است. این تیم درد کشیده و ستمدیده، از طریق رییس خود هدفی برای ادامه زندگی پیدا می کنند، مردی که آن ها را برای بررسی عجیب ترین پدیده هایی که در دنیا رخ می دهند و همچنین دفاع از زمین در برابر تهدیدهای داخلی و خارجی دور هم جمع کرده است. «Doom Patrol» گروهی از انسان های عجیب و غریب دارای قدرت های خارق العاده است که برای دنیایی می جنگند که از آن ها خوشش نمی آید.

۴- سریال «Russian Doll»- سرویس نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۱ فوریه (۱۲ بهمن)

سریال جدید خارجی

در سریال «Russian Doll» نادیا می میرد و جشن تولد ۳۶ سالگی اش را از سر می گیرد و این سیکل همچنان ادامه دارد. در واقع او در حلقه ای سورئال از زمان گرفتار شده و برای برون رفت از این شرایط باید کاری بکند که حوادث داستان را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: نورسیده های جذاب؛ ۱۰ سریال جدید و دیدنی سال ۲۰۱۸ که باید حتماً دید [قسمت اول]

۳- سریال «Whiskey Cavalier»- شبکه ABC

تاریخ انتشار: ۲۷ فوریه (۸ اسفند)

سریال جدید خارجی

بعد از یک شکست عشقی، ویل چیس با اسم رمز «Whiskey Cavalier» و با بازی اسکات فولی باید با یک مامور بدعنق و سختگیر سازمان سیا به نام فرانچسکا «فرانکی» تروبریج با اسم رمز «Fiery Tribune» و با بازی لورن کوهن (بازیگر نقش مگی در سریال «مردگان متحرک») همکاری کند. این دو با هم تیمی از جاسوسان بامزه و گاه احمقی را رهبری می کنند که به طور مرتب دنیا و یکیدگیر را نجات داده و در این مسیر پرفراز و نشیب، داستان هایی از رفاقت، عشق و سیاست های اداری را تجربه می کنند.

۲- سریال «Miracle Workers»- شبکه TBS

تاریخ انتشار: ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن)

سریال جدید خارجی

اولین فصل از سریال آنتالوژی «Miracle Workers» در یک دنیای شبه بهشتی کمدی وار می گذرد. دانیل ردکلیف، استیو بوشمی، جرالدین ویسواناتان و کاران سونی از بازیگران اصلی این سریال هستند. ردکلیف نقش کریگ را بازی می کند، فرشته ای دون پایه که مسئولیت رسیدگی به دعاهای انسان ها را بر عهده دارد. بوشمی نیز نقش رییس او را بازی می کند که برای انجام پروژه های بعدی خود آماده می شود. برای جلوگیری از نابودی زمین، کریگ و دیگر فرشته داستان، الیزا (جرالدین ویسواناتان)، باید به یک دعای ظاهراً غیرقابل مستجاب شدن پاسخ دهند: این که دو نفر عاشق یکدیگر شوند. کاران سونی نیز نقش دست راست رییس را بازی می کند.

۱- سریال «The Umbrella Academy»- سرویس استریمینگ نتفلیکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فوریه (۲۶ فروردین)

سریال جدید خارجی

برادران و خواهرانی عجیب و غریب پس از مرگ پدرشان دور هم گرد آمده و قدرت های فرا انسانی آن ها پرده از رازهای شوکه کننده خانوادگی شان بر می دارد و آن ها متوجه می شوند که تهدیدی بزرگ و ویرانگر زمین را تهدید می کند. سریال «The Umbrella Academy» مورد انتظارترین سریال سرویس نتفلیکس است که بسیاری از طرفداران سریال های ابرقهرمانی انتظار آن را می کشند.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های تلویزیونی خارجی در سال ۲۰۱۸

نوشته ۵ سریال خارجی مورد انتظار و جدیدی که در ماه فوریه منتشر خواهند شد اولین بار در روزیاتو پدیدار شد.