EA نام تجاری جدیدی از Jade Empire ثبت کرد

در حال حاضر BioWare به سختی بر روی Anthem و بهبود آن کار می‌‌کند تا نقص‌های آن برطرف شود و بازیکنان تجربه‌ای لذتبخش از آن داشته باشند اما قدم بعدی چیست؟ همانطور که می‌دانید این استودیو بر روی Dragon Age 4 کار می‌کند و ایده‌هایی برای Mass Effect بعدی نیز در ذهن دارد اما آیا ممکن است IP محبوب دیگر این سازنده نیز دوباره زنده شود؟ در هر حال نام تجاری جدیدی از Jade Empire دیده شده و به نظر می‌رسد BioWare این فرنچایز را نیز در نظر گرفته است.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، نام تجاری جدید در تاریخ 22 ژانویه ثبت شده و هیچ پیشوند و پسوند اضافه‌ای هم ندارد اما دقیقاََ دلیل ثبت این نام مشخص نیست، شاید شاهد یک بازسازی یا بازی جدید باشیم و شاید این ثبت جدید هیچ معنا و مفهوم خاصی نداشته باشد.

در بهار گذشته، Jade Empire به قابلیت Backwards Compatibility مایکروسافت اضافه شد و طرفداران توانستند آن را بازی کنند و در لیست مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفت. همچنین ایده‌هایی برای ساخت نسخه دوم ارائه شد اما خیلی زود پروژه لغو گردید و ادامه نیافت.

در اوایل سال گذشته، "مارک لیدلا" به این نکته اشاره کرد که BioWare "به طور حتم ایده‌هایی برای ادامه داشت" و این ایده‌ها برای مدتی نیز "وجود داشتند" اما در نهایت چنین توسعه‌ای رخ نداد. توضیحات لیدلا از این قرار بود:

"در مورد Jade Empire 2 حرف‌هایی زده شد و ما آن را در نظر گرفتیم. در دنیایی که می‌توانست Beyond Good and Evil 2 چهارده سال بعد رخ هد، من هنوز فکر می‌کنم امکان رخ دادن Jade 2 همچنان وجود دارد. اگر شخصی از من بپرسد 'هی تو با Jade 2 چه خواهی کرد؟' من به طور حتمی جوابی برای این سوال دارم، من واقعا یک جواب واضح دارم اما باید مخاطبین را در نظر بگیریم که در حال حاضر Dragon Age طرفداران بیشمار و بیشتری دارد."

نظر شما در این مورد چیست؟