سازنده Crackdown 3: فقط از یک بخش از قدرت تکنولوژی ابری استفاده کرده‌ایم + مدت زمان بخش داستانی

Crackdown 3

Crackdown 3 بالاخره قرار است بعد از پشت سر گذاشتن دوران توسعه طولانی و پر دردسر خود، تا از دو هفته دیگر برای Xbox One و Windows 10 منتشر شود (بازی در ابتدا قرار بود همزمان با عرضه Xbox One X در نوامبر سال 2017 در دسترس قرار بگیرد).

به گزارش پردیس گیم، جو استاتن (Joe Staten) به عنوان کارگردان و نویسنده Microsoft Studio، در مصاحبه‌ای با GamesBeat اعلام کرد بخش داستانی تک‌نفره Crackdown 3 تا 15 ساعت وقت لازم دارد که یعنی از دو نسخه قبلی طولانی‌تر است:

"منوی Crackdown و گزینه‌های موجود در آن قوی و شایسته هستند. اگر بخواهید به تنهایی یا با یکی از دوستان نزدیک خود بازی کنید یا یک تجربه آرامش‌بخش تک‌نفره را ترجیح دهید مشکلی نیست. ما این بخش داستانی بسیار جالب 15 ساعته را داریم. در صورتی که علاقه‌مند به اذیت و ترساندن بازیکنان دیگر هستید و می‌خواهید واقعا رقابتی به تجربه این عنوان بپردازید، چنین حالتی را هم برای شما فراهم کرده‌ایم. اجباری نیست که وارد تجربه بازیکنان دیگر شوید، اما متوجه منظور من هستید. به همین دلیل است که ما بخش داستانی را داریم. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که وقتی میلیون‌ها بازیکن از طریق Game Pass وارد این بازی می‌شوند و تجربه تک‌نفره را به بخش چندنفره ترجیح دهند، برای‌شان چنین قابلیتی فراهم باشد. امیدواریم آن‌ها به همین طریق یا دلایلی دیگر عاشق Crackdown شوند."

در ادامه این مصاحبه، بحث به سمت حالت چندنفره رقابتی Crackdown 3 به نام Wrecking Zone کشیده شد که در آن فیزیک‌ Havok از طریق Azure به اجرا در آمده است. استاتن گفت Crackdown 3 صرفا فقط یک بخش از قدرتی که می‌توان با تکنولوژی ابری به‌دست آورد را اجرا کرده و او کنجکاو است که ببیند سازندگان دیگر با آن چه کارهایی می‌توانند انجام دهند:

"یک موردی که از دید فنی و سازنده جالب به‌نظر می‌رسد، این است که من به‌شدت منتظر هستم تا توسعه‌دهندگان دیگر هم نگاهی به این موضوع بیندازند و انتخاب جالبی که ما داشتیم را ببینند، یعنی شبیه‌سازی تخریب‌پذیری در قدرت ابری. سازندگان باهوش با خود می‌گویند چه کاری می‌توانیم با آن انجام دهیم؟ مشخصا از این تکنولوژی می‌توان برای انیمیشن‌ها و هوش مصنوعی استفاده کرد. مناطق بزرگ‌تر برای بازیکنان، تعداد بیشتر بازیکنان و مواردی دیگر که می‌توان نام برد.

امیدوارم مردم Crackdown را ببینند و به تجارب جدید دیگری که با بازی خود به‌دست می‌آورند عمیقا فکر کنند. Microsoft مراکز اطلاعات گران‌قیمتی در سراسر جهان دارد. ما فقط از یک بخشی از این قدرت برای تجربه Crackdown 3 استفاده کرده‌ایم."

تاکنون هیچ پروژه دیگری که تحت تاثیر قدرت تکنولوژی ابری باشد، معرفی نشده گرچه تعداد کمی از استودیوها و ناشرها به فرصت‌هایی که می‌توان با این روش به‌دست آورد اشاره کرده‌اند.

Crackdown 3 در 15 فوریه (3 اسفند) برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد و به‌طور رایگان برای مشترکین Xbox Game Pass در دسترس قرار می‌گیرد.