تماشا کنید: 15 دقیقه‌ی آغازین Crackdown 3 منتشر شد

crackdown 3

بعد از چندین بار تاخیر در انتشار Crackdown 3، سرانجام می‌توان در تاریخ 15 فوریه (جمعه 26 بهمن) این عنوان را تجربه کرد. اگر بخاطر داشته باشید در ابتدا قرار بود این بازی در ماه نوامبر 2017 (آبان 96) عرضه شود اما بازخوردهای طرفداران پس از نمایش E3 2017 باعث شد تا Microsoft تاریخ انتشار آن را به تعویق بیندازد.

حال شرکت Microsoft از چند خبرنگار دعوت کرده تا قبل از انتشار جدیدترین پروژه‌ی خود، قسمت‌هایی از آن را تجربه کنند؛ به نظر می‌رسد که از نظر این افراد، گیم‌پلی به نمایش درآمده اصلا راضی‌کننده نبوده است. از ویژگی‌های برجسته‌ی Crackdown 3 پردازش ابری و تخریب محیط در بخش چندنفره می‌باشد اما ویژگی‌های مذکور باعث نمی‌شوند تا این بازی در کنار سایر بازی‌های شوتر AAA در سال 2019 برجسته جلوه کند. از این بدتر، علارغم اینکه گرافیک بازی نسبت به نمایش آن در E3 2017 بهبود پیدا کرده اما ساخته‌ی Sumo Digital عنوانی نیست که بتواند توان گرافیکی Xbox One X را به چالش بکشد.

به گزارش پردیس‌گیم، اخیرا وبسایت IGN ویدئویی از 15 دقیقه‌ی ابتدایی Crackdown 3 به اشتراک گذاشته که تا الان تعداد قابل توجهی دیسلایک دریافت کرده است (1600 دیسلایک و 1300 لایک)؛ برخی کاربران با جمله‌‌ی "گرافیکی در حد بازی‌های موبایل" این عنوان را به تمسخر گرفته‌اند. در زیر می‌توانید این عنوان را تماشا یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود یا کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شاید منصفانه نباشد که درباره‌ی Crackdown 3 قبل از انتشار، قضاوت کنیم اما بعد از چندین بار تغییر در زمان عرضه، Microsoft امید داشت که اولین پروژه‌ی مهمش در سال 2019 همهمه و بازخوردهای مثبتی داشته باشد. البته وبسایت Gamespot طی توئیتی از قدرت پردازش ابری شرکت Microsoft که منجر به تخریب پذیزی 100% محیط می‌شود، تمجید کرده است:

"محیط تخریب پذیر Crackdown 3 مثال واضحی بر این می‌باشد که نوآوری‌های مربوط به تکنولوژی و توسعه‌ی بازی، می‌توانند به صورت همزمان رخ دهند."

بعد از دیدن پروژه‌هایی مثل Fallout 76 و بتای Anthem که نتوانستند انتظارات گیمرها را برآورده کنند، امیدوار هستیم که این بازی مانند این دو عنوان شکست نخورد.

از اخبار مرتبط می‌توان به استفاده از تکنولوژی ابری در CRACKDOWN 3 موجب ارائه‌ی قدرت 12 برابری XBOX ONE می‌شود اشاره نمود. هم‌چنین می‌توانید بخش‌های دیگری از گیم‌پلی بازی را در اینجا تماشا کنید.