شخصیت Kronika در Mortal Kombat 11 قابل بازی نخواهد بود

کرونیکا (Kronika) در Mortal Kombat 11 قابل بازی نخواهد بود

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، در مصاحبه‌ی یکی از اعضای استودیوی NetherRealm با شعبه برزیل IGN وی اعلام کرده است که این شخصیت در بازی Mortal Kombat 11 قابل بازی نخواهد بود و تنها نقش آنتاگونیست بازی را بر عهده خواهد داشت. البته این خبر از سوی NetherRealm تایید نشده است.

احنمالا کسانی هستند که این شخصیت را نشناسند. در معرفی بازی مشخص گردید که کرونیکا قرار است یکی از آنتاگونیست‌های بازی باشد. وی نگهدارنده‌ی زمان است که با نام مستعار Architect of the Destiny of the در بازی شناخته می‌شود. وی با دیدن قدرت‌های Raiden که شر را دفع می‌کند سعی در بر هم زدن تعادل و بالانس میان خیر و شر را دارد تا تسلسل زمانی دنیای بازی را از نو بنویسد. البته وی اولین آنتاگونیست زن در این سری نیست.

با توجه به توانایی منحصر به فردی که کرونیکا در بهم ریختن زمان و فضا دارد، قابل بازی نبودن این کاراکتر در بازی خیلی چیز عجیبی نیست. البته شاید در آینده قابلیت بازی کردن با این شخصیت فراهم شود اما هنوز چیزی به طور قطع مشخص نیست. با این حال این خبر برای کسانی که به دنبال بازی با این سخصیت که توانایی‌های جالبی دارد هستند قطعا ناراحت کننده است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 3 اردیبهشت سال آینده برای پلتفرم‌های PC و PS4 و Xbox One و Switch عرضه خواهد شد. به تازگی در خبری جدید از این بازی نیز از شخصیت Kano در بازی رونمایی شد.