بازی NieR:Automata Game of the YoRHa همراه با تمی پویا برای PS4 منتشر می‌شود

Nier_Automata Theme

قرار است در آینده نسخه‌ی Game of the YoRHa عنوان NieR:Automata برای PlayStation 4 منتشر شود و همراه با آن شاهد یک تم پویا برای home screen کنسول‌های خود خواهیم بود. متأسفانه فقط یک تصویر منتشر شده و هیچ ویدئویی در دست نداریم، پس دقیقاً نمی‌دانیم این تم تا چه حد "پویا" خواهد بود.

نسخه Game of the Year edition بازی NieR:Automata ابتدا در نوامبر 2018 توسط ESRB معرفی شد و طبق توضیحات آن‌ها این ورژن برای PlayStation 4 و PC منتشر می‌شود (بدون نسخه‌ی Xbox One). این خبر سپس توسط یوکو تارو (Yoko Taro)، کارگردان بازی در توئیتی عجیب و غریب که در آن یک سری عدد با هم جمع بسته میشد و به عدد بی‌معنی دیگری می‌رسید تأیید شد. این گونه اطلاع رسانی با یوکو تارو و به نوعی با تم‌های NieR:Automata که تمرکز آن روی درگیری ابدی بین اندرویدهای ساخته شده توسط انسان‌ها و دستگاه‌هایی که توسط بیگانه‌های دیده نشده برای حمله به زمین فرستاده شده بودند هم خوانی دارد.

همچنین در دسامبر 2018 مطلع شدیم که NieR:Automata به شکل جهانی با در نظر گرفتن فروش فیزیکی و دیجیتالی در پلتفرم‌های PlayStation 4، Xbox One و PC سه و نیم میلیون واحد فروش داشته. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، نسخه The Game of the YoRHa شامل بازی اصلی و همینطور بسته الحاقی 3C3C1D119440927 و همینطور لوازم جانبی Machine Mask می‌شود. همچنین قرار است چهار طراحی جدید برای پادهای همراهتان اضافه شود؛ Grimoire Weiss، vintage gray Pod، red vintage Pod و cardboard Pod. افرادی که بازی را از طریق PSN خریداری کرده‌اند پانزده آواتار برای PSN، اسکین‌های مختلف و پوسته‌ی the amazarash Head Pod را نیز به دست می‌آورند. خریداران استیم فقط دو والپر به دست می‌آورند که پیشنهاد خیلی ضعیفی به نظر می‌رسد.

با وجود شکایت‌های طرفداران، Square Enix هنوز مشخص نکرده که این تم به شکل جداگانه برای خرید قرار می‌گیرد یا برای کسانی که قبلاً NieR:Automata را خریداری کرده‌اند رایگان است.

محبوبیت NieR:Automata به جایی رسید که 2B به عنوان یک شخصیت مهمان در در کنار گرالت آو ریویا (Geralt of Rivia) از The Witcher 3: Wild Hunt در Soulcalibur VI حضور پیدا کرد.

NieR:Automata هم اکنون برای کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.