عنوان A Plague Tale: Innocence احتمالا به یکی از بهترین عناوین مستقل سال جاری تبدیل خواهد شد

عنوان A Plague Tale احتمالا به یکی از بهترین عناوین مستقل سال جاری تبدیل خواهد شد

در حینی که ما مشغول تجربه، انتظار کشیدن یا هایپ شدن برای عناوین بزرگ با بودجه‌های میلیارد دلاری هستیم، سازنده‌های مستقلی که هیچ‌ پشتیبانی مالی خاصی ندارند در حال توسعه عناوین به مراتب کم‌خرج‌تر و گاهی اوقات کوچک‌تری هستند، که البته بسیاری اوقات تجربه‌ای حتی برتر از غول‌های میلیون دلاری صنعت گیم را به ما ارائه می‌دهند و با عمل‌کرد خود، همگان را شگفت‌زده می‌کنند. خواندن این خطوط، ممکن است خاطره‌ی عنوانی همچون Hellblade: Senua's Sacrifice را در ذهن‌تان زنده کند. حال، می‌توان امید داشت که روند توسعه این‌گونه عناوین مستقل، با موفقیت مالی آن‌ها، ادامه پیدا کرده و با توجه به بالا رفتن سطح انتظارات، کیفیت آن‌ها نیز ارتقا یابد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech، به تازگی سازندگان عنوان A Plague Tale: Innocense ویدئویی جدید از روند پیشرفت و ساخت عنوان خود را منتشر کرده‌اند که زیبایی این عنوان را به رخ مخاطبین می‌کشد. A Plague Tale: Innocence یک عنوان اکشن ماجراجویی است که در بازه زمانی جنگ‌‌های صدساله بین امپراطوری بریتانیا و پادشاهی فرانسه رخ می‌دهد. بازی در فرانسه جریان دارد و بر اساس گفته‌های سازندگان بازی که خود ساکن فرانسه هستند، برای به تصویر کشیدن این کشور در زمان جنگ، تحقیقات و تلاش بسیاری انجام شده. ادعایی که با مشاهده ویدئو زیر کاملا منصفانه به نظر می‌رسد. سازندگان در ویدئوی مذکور همچنین در رابطه با سیستم‌ نورپردازی بازی صحبت می‌کنند که سعی شده واقع‌گرایانه‌ترین نتیجه ممکن را، با توجه به امکانات استودیو، ارائه بدهد.

این عنوان، داستان یک خواهر و برادر را روایت می‌کند که در تلاش برای بقا و یافتن آرامش در شرایط دشوار سرزمین‌شان هستند و در این بین، جدا از درگیر شدن در ماجراهایی که جنگ بزرگ برای‌شان ایجاد می‌کند، به اسراری تاریک پی می‌برند. بازی دارای المنت‌های اکشن و مخفی‌کاری خواهد بود و بازیکن آزادی عمل قابل توجهی خواهد داشت. A Plague Tale: Innocense در تاریخ 24 اردیبهشت برای سه پلتفرم PC، PS4 و XOne منتشر خواهد شد. در صورت علاقه به آشنایی بیشتر با این عنوان، شما می‌توانید تریلری کوتاه از گیم‌پلی این بازی را در این‌جا تماشا کنید.

تماشا به صورت تمام‌صفحه

دانلود با کیفیت متوسط _ دانلود با کیفیت بالا