Nintendo احتمالا در حال آماده‌سازی حداقل یک بازی معرفی نشده برای Switch در سال مالی 2019 است

Nintendo Switch

طبق گفته تاکاشی موچیزوکی از روزنامه وال استریت، احتمال می‌رود Nintendo حداقل یک بازی جدید و معرفی نشده برای Switch را در سال مالی 2019 منتشر کند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، این خبرنگار در حساب توئیتر خود اعلام کرد که Nintendo گفته آن‌ها حداقل یک بازی معرفی نشده برای کنسول خود دارند. آن‌ها همچنین معتقدند طرفداران از فهمیدن آن خوشحال خواهند شد:

"Nintendo گفته حداقل یک بازی معرفی نشده را برای Switch در سال مالی 2019 (از ماه آوریل به بعد) در نظر گرفته که طرفداران از دیدن آن خوشحال می‌شوند. چه چیزی می‌تواند باشد؟"

مدتی بعد، موچیزوکی در توئیت خود نقل قولی دیگر از Nintendo منتشر کرد که در آن آمده عناوین معرفی نشده شامل "یک بازی بسیار مناسب برای برنامه آنلاین" می‌شود. این می‌تواند بدان معنا باشد که Nintendo احتمالا آی‌پی جدیدی در دست ساخت دارد و اگر آی‌پی جدیدی در کار نیست، می‌تواند یک رویکرد تازه برای یکی از عناوین فعلی خودشان باشد. طبق گفته موچیزوکی، این عنوان آنلاین به افراد اجازه می‌دهد در کنار بازیکنان یا علیه بازیکنان دیگر به انجام آن بپردازند.

موچیزوکی از طرفداران Nintendo خواست نظرشان را در این باره به اشتراک بگذارند که برخی از کاربران حدس زدند نسخه جدیدی از F-Zero است و تعدادی دیگر هم به یک عنوان آنلاین از Zelda امید دارند. حتی صحبت‌هایی از Star Fox Grand Prix هم در نظرات دیده می‌شود.

نظر شما در رابطه با بازی معرفی نشده آنلاین Nintendo Switch چیست؟ لطفا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.