ویدئوی جدیدی از گیم‌پلی Crackdown 3 منتشر شد

crackdown 3

فرنچایز Crackdown یک سری بازی جهان‌باز و شوتر در سیک اکشن-ماجرایی با زاویه‌ی سوم شخص می‌باشد. قسمت نخست این مجموعه در در سال 2007 توسط استودیوی Realtime Worlds توسعه و شرکت Microsoft وظیفه‌ی انتشار آن بر روی XBOX 360 را بر عهده داشت. این عنوان توانست متای 83 را از 75 نقد کسب کند و یوزر اسکور آن نیز نمره‌ی 8 می‌باشد. این بازی توانست نظر منتقدان و گیمرها را به خود جلب کند.

پس از گذشت 3 سال، نسخه‌ی دوم باز هم به صورت انحصاری برای پلتفرم Xbox 360 بر روی قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار گرفت. این عنوان در حد انتظارات ظاهر نشد و میانگین امتیاز 70 را از 91 نقد کسب کرد و یوزر اسکور این عنوان نیز نمره‌ی ضعیف 6.1 می‌باشد. هم‌چنین فروش این قسمت حدود 2 میلیون نسخه تخمین زده می‌شوذ.

سپس در سال 2015 و در نمایشگاه Gamescom بود که شرکت Microsoft از قسمت سوم این فرنچایز برای Xbox One رونمایی کرد. در ابتدا قرار بود که این بازی در سال 2016 منتشر شوذ؛ سپس عرضه‌ی آن به 2017 موکول شد. بعد از چندین بار تاخیر در تاریخ انتشار، بالاخره می‌توانیم در بهمن ماه این عنوان را تجربه کنیم.

به گزارش پردیس‌گیم، ویدئویی 23 دقیقه‌ای از قسمت‌های مختلف بازی از جمله بخش داستانی و چندنفره بر روی وبسایت Gameinformer قرار گرفته است که شما در زیر می‌توانید آن را تماشا یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

از اخبار مرتبط می‌توان به سازندگان CRACKDOWN 3: منتظر حالت بتل رویال در مقیاس گسترده نباشید اشاره کرد. Crackdown 3 در 26 بهمن ماه برای PC و Xbox One منتشر خواهد شد.