تماشا کنید؛ تریلر داستانی جدید از Metro Exodus

Metro Exodus

عنوان Metro Exodus به خاطر سیاست‌های خود درباره‌ی فروشگاه Epic Games و Steam و واگذاری امتیازات انحصاری مرکز بحث و جدل‌های بسیاری بوده. ولی شاید چیزی که در این بین فراموش شده، خود بازی باشد. به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، امروز، 4A Games تریلری منتشر کرد که به وسلیه‌ی آن سعی دارد بخش‌هایی از داستان بازی و همچنین مواردی که می‌توانیم از روسیه‌ی بعد از انفجارات هسته‌ای انتظار داشته باشیم را توضیح دهد.

می‌توانید تریلر را در ادامه مشاهده کنید؛

دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

این تریلر قصد دارد با حالت سینماتیک خود بازیکنان را متمایل به تجربه‌ی عنوانی کند که به گفته‌ی خودشان یک "شوتر حماسی داستان محور" است. برای زنده ماندن در این برهوت، بازیکنان باید از سیستم مبارزه، گشت و گذار و مخفی‌کاری بازی استفاده کنند تا بتوانند شانسی برای بقا به دست آورند.

هدف سازندگان از انتشار این تریلر معرفی بازی به تازه واردین و یادآوری هسته‌ی اصلی به بازیکنانی است که مدت زیادی از جهان سری Metro فاصله گرفته‌اند.

همینطور که تصاویری از محیط‌های بهاری تا زمستانی بازی در طول سال به نمایش در می‌آیند تأکید Metro Exodus به سیستم فصول را نیز مشاهده می‌کنیم.

ممکن است تریلر دیگری از Metro Exodus دیده باشید که شخصی‌سازی اسلحه‌ها را نشان می‌دهد ولی اگر آن را از دست داده‌اید این تریلر جدید می‌تواند خلاصه‌ای از آن را فراهم کند.

در آخر، تریلر به یک نکته‌ی بزرگ اشاره می‌کند و می‌گوید که این بازی از سایر هم ژانرهای خود متفاوت است؛ "در مراحل عظیم و گسترده‌ی Metro مأموریت‌های بی‌فایده و کارهایی که فقط وقت گیر هستند پیدا نمی‌کنید. هر مأموریت روایت محور است و به شکلی به داستان اصلی پیوند خورده."

فقط باید تا 3 اسفند که بازی برای PS4، Xbox One و Steam.. ببخشید The Epic Games Store منتشر می‌شود صبر کنیم و ببینیم این ادعاها تا چه حد حقیقت دارند. از حالا می‌توانید در فروشگاه‌های مختلف بازی را پیش خرید کنید.