شخصیت Kano در Mortal Kombat 11 به میدان مبارزه باز خواهد گشت + تصاویر

شخصیت Kano در Mortal Kombat 11 به میدان مبارزه باز خواهد گشت + تصاویر

به گزارش پردیس گیم و به نقل از DualShockers، شخصیت Kano با عرضه Mortal Kombat 11 در 23 آوریل (سه‌شنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) بر روی PlayStation 4 ،Xbox One ،Nintendo Switch و PC به میدان مبارزه بازخواهد گشت. حضور Kano بعنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی ابتدا طی یک برنامه زنده در کشور برزیل مطرح و در ادامه توسط توییتر رسمی بازی تایید شد. این شخصیت در برزیل با یک لباس اختصاصی ظاهر می‌شود که در طراحی آن از پوشش Cangaço ها، راهزنانی که از اواخر قرن 19 تا اوایل قرن 20 میلادی در مناطق شمال شرقی برزیل زندگی می‌کردند، الهام گرفته شده است. در تصاویر زیر می‌توانید شاهد پوشش برزیلی و عادی Kano باشید.

این عضو فرقه Black Dragon اولین بار در قسمت اول Mortal Kombat معرفی شد و در آخرین قسمت این سری یعنی Mortal Kombat X نیز حضور داشت. او از متحدان Shao Kahn است و به وحشیگری و حس شوخ طبعی‌اش معروف است و دشمن اصلی Sonya Blade، از محوری‌ترین شخصیت‌های Mortal Kombat 11، می‌باشد.

هنوز نمایشی از گیم‌پلی Mortal Kombat 11 با حضور Kano منتشر نشده که به نظر می‌رسد تاخیر در برگزاری رویداد Kombat Kast به دلیل سردی بیش از حد هوا دلیل این موضوع باشد. این برنامه اکنون برای 5 فوریه (سه شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده و انتظار می‌رود که طی آن شاهد انتشار نمایش جدید بازی باشیم.

نظر شما در مورد حضور Kano در Mortal Kombat 11 و ظاهر جدید این شخصیت چیست؟ شما منتظر معرفی کدام شخصیت در Mortal Kombat 11 هستید؟