Capcom به عنوان بهترین ناشر سال 2018 از دیدگاه Metacritic انتخاب شد

بعد از گذراندن یک دوره‌ی ناموفق چند ساله، به نظر می‌رسد ناشرین ژاپنی به روزهای خوب خود برگشته‌اند...

سال 2019 سالی پربار برای Capcom خواهد بود. این شرکت با عرضه Resident Evil 2 Remake این روزها در اوج به سر می‌برد و با عرضه این بازی توانست موفقیت‌های زیادی را بدست آورد. همچنین آن‌ها بازی موردانتظار Devil May Cry 5 را در صف عرضه دارند که پیش‌بینی می‌شود موفقیت‌های زیادی را نیز بدست آورد.

حال به تازگی در اقدامی از سوی سایت Metacritic، شرکت Capcom به عنوان بهترین ناشر سال 2018 انتخاب شده است. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، این شرکت با عرضه‌ی بازی‌هایی نظیر Monster Hunter World که یکی از برترین بازی‌های سال گذشته بود و هم‌چنین بازسازی برخی از عناوین خاطره انگیز و پرطرفدار خود توانسته در سال گذشته عملکردی بسیار خوب و تحسین برانگیزی از خود به جای بگذارد.

"در حالی که بسیاری از ناشران معمولا به ندرت دچار افت عملکرد می‌شوند، امسال شاهد تغییرات قابل توجهی در رتبه‌بندی اعلام شده نسبت به سال‌های قبل هستیم. این شرکت چهل ساله ژاپنی موفق شد تا با افزایشی که در امتیاز خود برای دومین سال پیاپی شاهد بود، در صدر رتبه‌بندی که ما (Metacritic) هر ساله اعلام می‌کنیم قرار بگیرد. شرکت Capcom در سالی که گذشت توانست از هر 6 نقد، 5 نقد مثبت دریافت را کند که این به معنای این است که Capcom توانست در 83.3 درصد از نقدهای منتشر شده موفق باشد.بازی Monster Hunter World با موفقیت در نقدهای منتشر شده و همچنین فروش عالی باعث شد تا این شرکت به موفقیت‌های خود ادامه دهد .این ناشر سال 2019 را با قدرت آغاز کرده است و به نظر می‌رسد به این راه خود ادامه دهد . بسیاری از بازی‌هایی که این شرکت در سال 2018 عرضه کرد آیپی جدیدی نبودند و بیشتر مریوط به بازسازی عناوین قدیمی این شرکت بودند."

لیست منتشر شده از سوی سایت Metacritic به شرح زیر است:

بعد از گذراندن یک دوره‌ی ناموفق چند ساله، به نظر می‌رسد ناشرین ژاپنی به روزهای خوب خود برگشته‌اند...