تصاویر جدید Project Zero در بازی Dreams جزئیات گرافیکی این بازی را نشان می دهد + تصاویر

Project Zero

با انتشار تصاویری از نسخه بتا خصوصی بازی Project Zero، برخی از جزئیات گرافیکی این عنوان در اختیار طرفداران بازی Dreams قرار گرفت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers اگرچه پروژه ها و بازی های جالب بسیاری در Dreams در حال ساخت هستند اما بدون شک یکی از درخشان‌ترین و مورد انتظار‌ترین آنها بازی شوتر اول شخص Project Zero است. هرچند که هنوز جزئیات زیادی از این عنوان منتشر نشده اما تصاویر هیجان‌انگیزی که دیروز از این بازی منتشر شد جزئیاتی نظیر نورپردازی، بافت و سایر ویژگی های گرافیکی بی‌نظیر این بازی را نشان می‌دهد که با توجه به این مورد که این بازی درون یک بازی دیگر در حال ساخت ساخت بسیار قابل توجه هستند.

Project Zero

Project Zero

Project Zero

Project Zero

طبق گفته توسعه‌دهنده این عنوان بازی در حال حاضر "تحت توسعه سنگین" قرار دارد؛ بنابراین امیدواریم که با پایان این پروژه، نسخه نهایی بازی به همان خوبی باشد که در حال حاضر به نظر می‌رسد.

نسخه بتا خصوصی (NDA) بازی Dreams در حال حاضر در اختیار برخی از بازیکنان قرار گرفته و هنوز تاریخ دقیقی برای زمان عرضه عمومی این اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که این عنوان به زودی به طور انحصاری بر روی پلتفرم PlayStation 4 عرضه شود.