به زودی حالت Crossplay در عنوان Sea of Thieves دارای قابلیت غیرفعال‌سازی خواهد بود

به زودی حالت Crossplay در عنوان Sea of Thieves دارای قابلیت غیرفعال‌سازی خواهد بود

با وجود انتشار نه‌چندان قوی و بازخورد متوسط از سمت طرفداران و منتقدین، Sea of Thieves، که یک عنوان چندنفره با محوریت گشت‌وگذار در جهان بازی و مبارزات تیمی است، توانسته به یکی از پرمخاطب‌ترین عناوین انحصاری شرکت مایکروسافت تبدیل شود. سازندگان این عنوان نیز همواره با انتشار به‌روز رسانی‌ها و محتوا‌های اضافه به پیشرفت آن کمک می‌کنند.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از WCCFTech قابلیت Crossplay که به لطف آن بازیکنان دو پلتفرم XOne و PC می‌توانند همراه با هم به تجربه Sea of Thieves بپردازند، به زودی قابل غیرفعال‌سازی خواهد بود. جالب این‌جاست که این ویژگی در زمان ساخت بازی جزو مهم‌ترین قابلیت‌های آن به حساب می‌آمد. در هر صورت سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که به دلیل درخواست بالا، این ویژگی به زودی به طبق دل‌خواه بازیکن قابل تغییر خواهد بود.

"ما به شدت از ویژگی Crossplay راضی هستیم و خوشحالیم که بازیکنان دو پلتفرم متفاوت می‌توانند به همراه هم مشغول تجربه بازی ما بشوند، اما با دیدن تعداد بالای درخواست‌ کاربران و همچنین با منتشر شدن زمان انتشار حالت Arena، تصمیم گرفتیم که این قابلیت را به شما بدهیم که ویژگی Crossplay را به دلخواه خودتان فعال یا غیرفعال کنید، در این صورت، اگر شما یک کنسول گیمر هستید و با دسته به اجرای بازی می‌پردازید، دیگر نگران روبرو شدن با بازیکن‌هایی که از کیبورد و ماوس استفاده می‌کنند نخواهید بود."

سازندگان همچنین قصد دارند تا سیستم مبارزه این عنوان را به شدت ارتقا بدهند. یکی از تغییراتی که سیستم مبارزه بازی امسال شاهدش خواهد بود تغییراتی در بالانس سلاح‌هاست به گونه‌ای که هر یک از آن‌ها در شرایطی متفاوت قابل استفاده باشند. به اضافه‌ این سازندگان در تلاش‌اند تا سیستم مبارزه را به طور کلی روان‌تر از پیش کنند.

آیا Sea of Thieves توانسته شما را به سوی خود جذب کند و اگر این طور است، آیا تا‌به‌حال از تجربه آن راضی بودید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.