پیش نمایشی بر بازی Rainswept؛ تلاش برای پرده برداشتن از یک قتل

Rainswept، یک عنوان ماجراجویی است که شما در نقش یک کاراگاه زبردست قرار می‌دهد تا پرده از یک قتل عجیب بردارید. در ادامه با پردیس‌گیم همراه باشید تا بیشتر با این بازی جذاب آشنا شوید.

پیش نمایشی بر Rainswept؛ تلاش برای پرده برداشتن از یک قتل

"به قلم علیرضا محزون"

مقدمه

در تاریخ بازی‌های ویدئویی عناوین ماجراجویی بسیاری با تم کاراگاهی و جنایی ساخته شده‌اند. در اکثر این بازی‌ها شما در نقش یک کاراگاه کارکشته پرده از یک قتل مرموز برمی‌دارید. در این مسیر معمولا همه چیز خوب پیش نمی‌رود و زندگی شخصی کاراگاه و چالش‌هایی که پیش رویش قرار می‌گیرد منجر به یک داستان پرفراز و نشیب می‌شود. عناصری مانند گشتن دقیق محیط بازی، گذاشتن سرنخ‌ها در کنار هم، صحبت کردن با کاراکترهای مختلف و سرانجام حل کردن معماها همیشه اجزای جدایی‌ناپذیر این گونه بازی‌ها به حساب می‌آیند. حالا عنوان مستقل Rainswept که به زودی عرضه می‌شود قرار است یک داستان جذاب را با همین تم کاراگاهی و جنایی روایت کند.

داستان بازی در مورد کاراگاهی به نام میشل استون (Michael Stone) است که به منظور کمک به پلیس محلی برای پرده برداشتن از یک قتل به ظاهر ساده وارد شهر پاینویو (Pineview) می‌شود. جسد یک زوج در آشپزخانه‌ی خانه‌شان پیدا شده است. پلیس باور دارد که این زوج خودکشی کرده‌اند و دلیل این فرضیه شایعات مربوط به رابطه‌ی متشنج بین این زوج بوده است. اما آیا این تمام حقیقت است و یا رازهای دیگری در این ماجرای مشکوک نهفته‌اند؟ شما در طول بازی باید جواب این سوال را پیدا کنید.

آشنایی با سازندگان

بازی Rainswept توسط استودیوی مستقل Frostwood Interactive ساخته شده و بیشتر مراحل طراحی و تولید بازی بر عهده‌ی آرمان ساندهو (Armaan Sandhu) یعنی موسس استودیو بوده است. موسیقی بازی نیز توسطMichal Michalski معروف به Micamic ساخته شده است که در کارنامه‌ی خود موسیقی بازی تحسین‌شده‌ی The Cat Lady را دارد.

گیم‌پلی

شما در بازی همانند یک کاراگاه واقعی وظایف مشخصی برعهده دارید. این وظایف شامل جستجو در شهر زیبای پاینویو برای کشف سرنخ‌های احتمالی، صحبت کردن با ساکنین شهر در مورد زوج کشته شده، بازجویی کردن از مظنونین، پی بردن به گذشته‌ی این زوج و سرانجام قرار دادن پازل‌ها در کنار هم برای پرده برداشتن از راز جنایت است.

همچنین بازی این اجازه را به شما می‌دهد تا گاهی در نقش کریس (یکی از مقتولین) ظاهر شده و لحظات حساس زندگی او مانند اولین دیدارش با دیانا، عاشق شدن و ازدواجش را تجربه کنید.

گالری

دانلود با کیفیت SD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت FULL HD

تماشا بصورت تمام صفحه

و در پایان

Rainswept پیش از هر چیز مانند همه‌ی بازی‌های ماجراجویی به یک داستان جذاب نیاز دارد تا بتواند گیمر را به شخصیت‌های بازی نزدیک کند و او را به آشکار کردن جنایت ترغیب نماید. در کنار این موضوع، وجود معماها و چالش‌های گیم‌پلی برای خلق یک عنوان سرگرم‌کننده ضروری هستند. در پایان باید دید که استودیوی تازه تاسیس Frostwood Interactive در اولین تجربه‌ی بازی‌سازی خود تا چه اندازه می‌تواند به این اهداف دست یابد. Rainswept در تاریخ 11 بهمن سال 1397 برای PC منتشر می‌شود.