توضیحات From Software درباره‌ی این که چگونه Activision ناشر Sekiro: Shadows Die Twice شد

توضیحات From Software درباره‌ی این که چگونه Activision مالکیت Sekiro: Shadows Die Twice را بدست آورد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Comicbook، در پشت تمام این اتفاقات قضایای جالبی وجود دارد. در اوایل کار، یاسوهیرو کیتاو (Yasuhiro Kitao)، مدیر بخش تبلیغات و ارتباطات شرکت From Software در مصاحبه‌ای با Game Informer گفت: "در واقع این Activision بود که بیشترین تمایل و علاقه را برای این بازی ابراز کرد و پیشنهاد همکاری را به ما داد. " به گفته او آن‌ها دنبال یک چیز جدید و متفاوت بودند.

میشل فونسکا (Michelle Fonseca)، مدیر ارشد بخش بازاریابی و تولید شرکت Activision اضافه کرد که: "Sekiro: Shadows Die Twice یک چیز جدید و خاص را به لاین‌ آپ بازی‌های ما اضافه کرد."

البته باید یکسری کارهایی برای این که این بازی به این مرحله برسد انجام می‌شد. فونسکا در ادامه گفت: "در ابتدای صحبت‌هایمان با From Software هنوز بازی در اوایل توسعه بود. میازاکی (Miyazaki) علاقه زیادی داشت تا بازی خود در ژاپن و دوره Sengoku جریان داشته باشد. او واقعا علاقه زیادی به این دوره تاریخی داشت و می‌خواست ایده‌اش را با کمک دیگران به سرانجام برساند."

در دوره Sengoku ژاپن مشغول جنگ‌های داخلی و اوضاع بد اجتماعی بود که از میانه‌های قرن پانزدهم تا آغاز قرن هفدهم میلادی به درازا کشید.

توضیحات From Software درباره‌ی این که چگونه Activision مالکیت Sekiro: Shadows Die Twice را بدست آورد-تایید نشود

با این حال این ایده داشت شکل می‌گرفت و عملی می‌شد. فونسکا این گونه ادامه داد: "برای هر دو طرف واضح بود که این بازی قرار است یک تجربه منحصر به فرد و ویژه‌ای باشد. اگر ایده‌ی این بازی در یک سری معروف و محبوب استفاده می‌شد، آزادی عمل ما در این امر خیلی کم می‌شد و بازی آن طور که می‌خواستیم ساخته نمی‌شد."

همچنین کیاتو عنوان کرد که: "آن‌ها (Activision) در زمینه‌هایی مانند تست بازی و بازخورد‌های موثر از طرف کاربران و مانند این‌ها که ما تخصص و توانایی لازم در آن را نداشتیم، پیشنهاد کمک دادند. همچنین از ایده‌های آن‌ها نیز استفاده‌های بسیاری کردیم و در بازی آن‌ها را گنجاندیم."

فونسکا گفت: "From Software همیشه در بازی های خود این حس رمز و راز داشته است. برای همین تعادل خوبی میان کسانی از طریق تجربه بازی به رمز و رازهای آن می‌رسند وجود دارد. ما همیشه برای این که چگونه روش مناسب را به طرفداران نشان بدهیم و آن را حفظ کنیم دنبال راه حلی بوده‌ایم. ما نمی‌خواهیم چیز زیادی از بازی را در حال حاضر نشان دهیم و می‌خواهیم که کاربران خود به کشف بازی و محتویات درون آن مشغول شوند."

خوشبختانه به نظر می‌رسد که Activision در این همکاری بسیار بخشنده بوده است. در این رابطه کیاتو گفته است که: "آن‌ها (Activision) در ساخت بازی به ما اختیار تام دادند و هر چیزی که از شروع بازی تا آخر بازی می‌بینید مربوط به ما است و ساخته‌ی خود From Software است."

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 2 فروردین ماه سال آینده برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.