به روز رسانی جدید Spider-Man لباس‌های مخصوص چهارشگفت‌انگیز را به بازی اضافه می‌کند

Spider Man

چندی پیش Marvel و Insomniac Games اشاره‌های کوچکی به اضافه شدن محتویات جدید مربوط به چهار شگفت‌انگیز از خود نشان دادند و حالا آن را تأیید کردند. به گزارش پردیس گیم و به نقل از wccftech، به عنوان جدیدترین آپدیت، عنکبوتی حالا میتواند لباس‌های Bombastic Bag Man و Future Foundation را به تن کند. متوجه ارتباط اسم لباس‌ها با مردعنکبوتی نمی‌شوید؟ توضیحات کریستس گیج (Christos Gage)، نویسنده‌ی Spider-Man را مطالعه کنید!

Spider Man

"لحظات فوق‌العاده‌ی بسیاری بین عنکبوتی و چهار شگفت‌انگیز نوشته شده ولی یکی از خاطره‌انگیزترین آن‌ها در کتاب مصور Amazing Spider-Man #258 بود که در آن عنکبوتی به دفتر مرکزی چهار شگفت‌انگیز می‌رود تا از آن‌ها بابت the alien symbiote (همان ماده‌ی چسبنده‌ی سیاه رنگ که برای ادامه زندگی به میزبان نیاز دارد) که به تن داشت کمک بگیرد. چهار شگفت‌انگیز توانستند لباس را از تن او در بیاورند ولی بعد از آن عنکبوتی فقط لباس زیر داشت، برای همین یک لباس چهار شگفت‌انگیزی قرض گرفت… ولی متأسفانه آن‌ها ماسک نداشتند! پس، برای مخفی نگه داشتن هویت سری پیتر پارکر، دوست/دشمن او یعنی the Human Torch یک کیسه‌ی مقوایی به او داد که آن را سرش کند. یکی دیگر از لحظاتی که داستان مردعنکبوتی با چهار شگفت‌انگیز گره می‌خورد مربوط به هنگامی می‌شود که او به گروه چهار شگفت‌انگیز پیوست که بعدها اسم خود را به the Future Foundation تغییر دادند و همگی لباس‌های خفن سیاه و سفید می‌پوشیدند."

Spider Man

لباس جدید چهار شگفت‌انگیزی بخشی از به روز رسانی 1.14 است. می‌توانید اطلاعات کامل مربوط به این آپدیت را در ادامه مشاهده کنید؛

محتویات جدید؛

اضافه شدن لباس‌های the Future Foundation و the Bombastic Bag-Man به بازی.

رفع اشکالات و به روز رسانی؛

حل باگی که طی آن بازیکن نمی‌توانست به ورودی متروها برای Fast Travel دسترسی داشته باشد.

رفع مشکل بازگشایی زره‌ی the Aaron Aikman و لول‌آپ کردن.

خیلی حیف شد که به جز لباس محتویات چهار شگفت‌انگیزی بیشتری دریافت نمی‌کنیم ولی همین لباس‌های جدید هم معرکه به نظر می‌رسند. در یکی دیگر از اخبار مربوط به Spider-Man، یکی از کارگردان‌های بازی یعنی برایان اینتیهار (Bryan Intihar) اشاره کرده که بر روی پروژه‌ی جدیدی کار می‌کند. این یعنی Insomniac مرد عنکبوتی را رها کرده؟ یا شاید روی دنباله یا محتویات قابل دانلود بیشتر کار می‌کنند؟ هممم!

Marvel’s Spider-Man هم اکنون به صورت انحصاری بر روی PS4 در دسترس است.