دانلود موسیقی متن بازی Bloodrayne: Betrayal

دانلود موسیقی متن بازی Bloodrayne Betrayal

درود بر تمامی کاربران گرامی پردیس گیم. اکنون با موسیقی متن بازی Bloodrayne: Betrayal، اثر Jake Kaufman در خدمت شما هستیم.

بازی BloodRayne: Betrayal سومین نسخه در سری BloodRayne می‌باشد که توسط استودیوی Wayforward Technologies توسعه یافته و توسط Majesco Entertainment در 6 و 7 سپتامبر 2011 برای کنسول‌های پلی استیشن 3 و اکس باکس 360، و در تاریخ 30 آپریل همان سال توسط Midnight City برای پلتفرم PC نیز عرضه شد. این بازی برخلاف دو نسخه‌ی قبلی که عناوینی در سبک Hack 'n Slash سه بعدی بودند، سبک پلتفرمر دو بعدی داشت. متاسفانه این بازی بعد از عرضه، نقدهای و ضد و نقیض بسیاری دریافت کرد و همانطور که یک سری از منتقدان به تحسین گیم پلی سریع، جلوه‌های گرافیکی و موسیقی آن پرداختند، عده‌ای دیگر نیز به شدت از کنترل‌های بازی و درجه سختی آن انتقاد کردند.

موسیقی متن این بازی توسط آقای Jake Kaufman (با نام مستعار Virt) ساخته شده است که به آهنگسازی برای عناوین معروف دیگری همچون سری Shantae و بازی‌های Shovel Knight و Double Dragon Neon نیز پرداخته است و هم اکنون مشغول به ساخت موسیقی برای عنوان Bloodstained: Ritual of the Night می‌باشد.

دانلود موسیقی متن بازی Bloodrayne: Betrayal

Bloodrayne: Betrayal Official Soundtrack

ناشر: (Virt (Jake Kaufman

تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2011

قیمت کلی (صرفا جهت اطلاع!): توسط خود خریدار تعیین می شود (خرید نسخه اورجینال از Bandcamp)

تعداد قطعات موسیقی: 30 قطعه

مدت زمان کلی: 01 ساعت و 19 دقیقه و 20 ثانیه

کیفیت: MP3 320

آهنگساز: Jake Kaufman

دانلود موسیقی متن

دانلود با لینک مستقیم از پردیس گیم (حجم فایل: 181.24 مگابایت)

پسورد فایل: P@rd1sGame

دانلود تعدادی از موسیقی های منتخب

Title [موسیقی پیشنهادی]

Dusk Falls

Stage Complete [موسیقی پیشنهادی]

Sanguine Nightmare [موسیقی پیشنهادی]

Betrayal

Peaceful Moon [موسیقی پیشنهادی]

(Dusk Falls (NES

در نهایت شما همراهان عزیز ما در پردیس گیم می‌توانید سایر موسیقی‌های این طرح را از صفحه زیر دانلود کنید و موسیقی‌های متن درخواستی خود را نیز به اشتراک بگذارید تا برای شما قرار گیرد (قسمت راهنما حتما مطالعه شود):

دانلود موسیقی متن بازی‌ها در پردیس‌گیم