شایعه: بازی بعدی بتمن، Batman Arkham Crisis نام دارد + اولین جزئیات

شایعه: بازی بعدی بتمن، Batman Arkham Crisis نام دارد + اولین جزئیات

مدتی بسیار زیادی است که شایعات و گزارش‌هایی در فضای اینترنت منتشر می‌شوند مبنی بر اینکه استودیوی Warner Bros Montreal که سابقه‌ی کار در بازی جذاب Batman Arkham Origins را دارد، در حال کار بر روی نسخه‌ی جدیدی از عنوانی با محوریت شخصیت محبوب بتمن است. ما تنها می‌دانیم که این استودیو هم اکنون دو بازی در حال ساخت با تمرکز بر دو شخصیت از کتاب‌های مصور DC دارد، اما اینکه آن شخصیت‌ها چه کسانی هستند، مشخص نیست. همچنین مدتی پیش هم اعلام شده بود که این استودیو در حال ساخت بازی‌ای با محوریت Suicide Squad که بعدها کنسل شده است. اکنون به نظر می‌رسد که اطلاعات جدیدی از بازی بتمن لو رفته که نسبت به گزارش‌های پیشین اطلاعات بیشتری در خود دارد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از Segment Next، به تازگی یک گیم تستر خبر از ساخت بازی‌ای با نام Batman Arkham Crisis داده است که توسط استودیوی Warner Bros Montreal و به مدت دو سال در حال توسعه بوده و برای عرضه در سال جاری برنامه ریزی شده است.

آنتاگونیست اصلی این بازی Court Of Owls می‌باشد و کلمه‌ی Arkham Crisis (بحران آرخام) به این دلیل نام بازی است که قرار است به خاطر حمله‌های Court Of Owls به بتمن، بروس و وین و شهر گاتهام شاهد بحران‌های بسیار بزرگی باشیم.

همچنین اعلام شده که توسعه دهندگان این بازی در حال تلاش هستند تا بازی باکیفیتی را ارائه دهند تا این عنوان بتواند جزو نامزدان و یا حتی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی‌های سال 2019 شود. علاوه بر آن بازی شامل دوازده اکت داستانی می‌شود و در اکت سوم آن شاهد معرفی شخصیت دیک گریسون (Dick Grayson) و در اکت ششم آن شاهد معرفی شخصیت جیسون تاد (Jason Todd) خواهیم بود.

شما در زیر می‌توانید خلاصه‌ای از اطلاعات لو رفته‌ی دیگر بازی را مشاهده کنید:

  • این بازی دو سال در حال ساخت بوده و برای عرضه در سال 2019 برنامه ریزی شده است.
  • Court Of Owls آنتاگونیست اصلی بازی خواهد بود.
  • این عنوان احتمالا در ماه مارس (اسفند 1397 یا فروردین 1398) معرفی خواهد شد و احتمالا در ماه اکتبر (مهر یا آبان 1398) و در جریان هالووین منتشر خواهد شد؛ البته احتمال تاریخ خوردن آن تا ماه نوامبر (آبان یا آذر 1398) وجود دارد.
  • هدف سازندگان ارائه‌ی بازی‌ای برای دریافت جایزه‌های بهترین بازی سال می‌باشد.
  • داستان بازی از دوازده اکت تشکیل شده که هر کدام از آن اکت‌ها حدود یک ساعت طول می‌کشند.
  • قرار است شاهد یک داستان جذاب و پیچیده در این بازی باشیم.
  • شهر گاتهام این بازی شامل چرخه‌ی شب و روز می‌شود و مساحت آن حدود 1.7 برابر عنوان Grand Theft Auto V است.
  • اینبار Batwing جایگزین Batmobile شده است و قرار است علاوه بر حمل و نقل در جریان مبارزات هم کاربردهایی داشته باشد.
  • بخش چند نفره‌ی co-op در این بازی وجود دارد، اما نه در جریان ماموریت‌های داستانی اصلی بازی، شما می‌توانید بعضی از ماموریت‌های فرعی بازی را به طور co-op تجربه کنید.
  • ماموریت‌های فرعی این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی تفاوت‌های زیادی داشته‌اند و اینبار شاهد ماموریت‌هایی نخواهیم بود که در 15 دقیقه به اتمام می‌رسند، بلکه بعضی از ماموریت‌های فرعی بازی ممکن تا حدود 3 ساعت طول بکشد.
  • دیگر خبری از معماهای ریدلی نیست، بلکه آن‌ها با 13 چالش پیچیده و جذاب دیگر جایگزین شده‌اند.

دقت کنید که تمام موارد ذکر شده تنها شایعه می‌باشند و هیچ چیز به طور رسمی تائید نشده است. نظر شما چیست؟ آیا برای تجربه‌ی این بازی هیجان زده هستید؟ آیا باز هم علاقه به بازی در نقش بتمن دارید؟ آیا بازهم با یک بازی موفق دیگر طرفیم؟ لطفا نظرات و تحلیل‌های خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.