آیا Devil May Cry 5 با تاخیر مواجه شده است؟

شایعه تاخیر دو ماهه عنوان Devil May Cry 5 از دیتابیس و منبع اطلاعاتی Steam به گوش می‌رسد. به گزارش پردیس‌گیم، یک موضوع جدید در ResetEra به ما می‌گوید تاریخ بازی از 8 مارس به 7 مه تغییر کرده و طرفداران باید دو ماه بیشتر منتظر تجربه آن باشند.

منبع این خبر از صفحه SteamDB نشئت می‌گیرد که آخرین بار 18 نوامبر به روز رسانی شده و در حال حاضر تاریخ عرضه 7 مه 2019 را برای بازی نشان می‌دهد. تاریخ عرضه 20 سپتامبر 2018 اضافه شده ، در حالی که صفحه 5 سپتامبر شکل گرفته است.

در هر حال، یک صفحه دوم نیز در تاریخ 23 فوریه 2017 برای این عنوان در SteamDB ساخته شده است که امروز به روز رسانی شده و هیچ تاریخ انتشاری را شامل نمی‌شود.

عدم وجود دمو برای PC و بحث و گفت‌‌وگو طرفداران حاکی از آن است که این تاخیر تنها مربوط به پلتفرم PC می‌شود و طرفداران کنسول‌ها نباید نگران باشند. از طرفی نیز ممکن است همه چیز غلط باشد، در هر صورت انتظار داریم به زودی Capcom شفاف‌سازی کند.

در آخرین گزارشات متوجه شدیم، موسسه ESRB که وظیفه انجام رده بندی سنی بازی ها در آمریکای شمالی را بر عهده دارد برای تعیین رده بندی سنی بازی، آن را بررسی کرده که نتیجه آن همان طور که انتظار می‌رفت بزرگسال اعلام شده است. این بررسی خبر از وجود خشونت و خون و مضامین بزرگسالانه می دهد. همچنین اعلام شده است که در این بازی خرید های درون برنامه‌ای وجود خواهد داشت.

از طرفی کارگردان عنوان Devil May Cry 5، هیدئاکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) در جریان مصاحبه‌ای با وب‌سایت کره‌ای Game Shot اعلام کرد در صورتی که بازیکنان خواهان شخصیت‌های بیشتری باشند، کارکترهای قابل بازی بیشتری به این عنوان اضافه می‌شود. البته به احتمال زیاد این شخصیت‌های جدید در قابل بسته‌های الحاقی ظاهر خواهند شد.

در این میان بازیکنان نسخه کنسولی در تاریخ 7 فوریه دمو دوم را دریافت خواهند کرد.

نظر شما در این باره چیست؟