به روز رسانی رایگان Resident Evil 2 شامل سه DLC داستانی می‌شود

RESIDENT EVIL 2 REMAKE

محتویات قابل دانلود داستانی تحت عنوان “The Ghost Survivors” از حالا برای Resident Evil 2 معرفی شده است که در 26 بهمن ماه منتشر خواهد شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد که ماجراهای سه نفر از ساکنین راکون‌سیتی (Raccoon City) را تجربه کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، به روزرسانی The Ghost Survivors که به صورت رایگان در دسترس قرار خواد گرفت تا چند هفته‌ی دیگر عرضه شده و شامل سه شخصیت مختلف می‌شود؛ صاحب اسلحه فروشی، دختر شهردار و سرباز، که هر سه جزء افرادی می‌باشند که نتوانستند از راکون‌سیتی خارج شوند. بازیکنان Resident Evil 2 ممکن است تا حالا با لیان (Leon) و کلیر (Claire) بازی را به اتمام رسانده باشند ولی این DLC شخصیت‌های قابل بازی را بیشتر نیز خواهد کرد.

هر شخصیت نامبرده در داستان مختص به خود حضور خواهد داشت و هر سه قسمت به عنوان بخشی از آپدیت 26 بهمن منتشر می‌شود. گزینه‌ی “No Time to Mourn” ماجرای صاحب اسلحه‌فروشی را تعریف خواهد کرد، “Runaway” کنترل دختر شهردار را به ما خواهد سپرد و شخصیت سرباز نیز در “Forgotten Soldier” قابل بازی می‌باشد. این خبر توسط توئیتر رسمی Resident Evil منتشر شده که متن آن را در ادامه میتوانید مشاهده کنید؛

آپدیت The Ghost Survivors در 26 بهمن به عنوان یک به روزرسانی رایگان برای #RE2 منتشر می‌شود!

داستان سه شخص بدشانس که هرگز موفق به خروج از راکون‌سیتی نشدند را خواهید دید؛ صاحب اسلحه فروشی، دختر شهردار و یک سرباز.

No Time to Mourn

Runaway

Forgotten Soldier

Resident Evil، بیست و هشت بهمن 97.

این محتویات قابل دانلود به عنوان بخشی از آپدیت رایگان در دسترس قرار خواهند گرفت ولی Capcom هنوز تأیید نکرده که جدا از این سه داستان چه موارد دیگری در این به روز رسانی اضافه می‌شود.

بازیکنان Resident Evil 2 که در هفته‌ی گذشته منتشر شد تا حالا چندین مرتبه بازی را تجربه کرده‌اند، پس این به روزرسانی باید گزینه‌ی خوبی برای افرادی باشد که از بازی خود خسته شده‌اند و به دنبال محتویات تازه هستند. لیان و کلیر دو شخصیتی هستند که بازیکنان میتوانند با آن‌ها بازی را به اتمام برسانند ولی DLC شخصیت‌های جدید تنها گزینه‌های پیش رو برای تجربه‌ی بازی نیستند. همچنین Hunk و Tofu هم به Resident Evil 2 بازگشته‌اند، اگرچه اول باید چند بار بازی را تمام کرده باشید تا بتوانید قفل آن‌ها را باز کنید.

اضافه شدن محتویات بیشتر آن هم به این زودی پس از عرضه فقط باعث می‌شود طرفدران Resident Evil بازی را بیش از پیش دوست داشته باشند، اگرچه به نظر نمی‌آید که این بازسازی کار سختی برای به دست آوردن دل هواداران خود داشته باشد. اگر هنوز برای خریداری این عنوان دو به شک هستید، میتوانید نگاهی به تریلر روز عرضه و همچنین پیش نمایش اختصاصی پردیش گیم داشته باشید.