Resident Evil 2 جایگاه نخست در جدول فروش بریتانیا را به دست آورد

Resident Evil 2 Remake

نسخه بازسازی شده‌ی Resident Evil 2 درست مثل بازی اصلی که 20 سال پیش عرضه شد، پس از منتشر شدن در هفته‌ی گذشته توانست راه خود به صدر جدول پر فروش‌ترین‌های انگلستان را باز کند.

این بازی که ابتدا در آپریل 1998 منتشر شد حالا به کمک این بازسازی استانداردهای خود را به روز کرده و با تغییر در یک سری از عناصر گیم‌پلی توانسته جایگاه نخست پر فروش‌ترین‌های انگلستان را به دست آورد. سایر بازی‌هایی که در لیست ده عنوان برتر حضور دارند شامل اسم‌های بزرگ با فروش‌های عظیمی می‌شوند، از جمله Red Dead Redemption 2 و Grand Theft Auto V که به نظر قصد خروج از این لیست را ندارد.

لیست کامل ده بازی پرفروش انگلستان را در ادامه میتوانید مشاهده کنید؛

Resident Evil 2

Red Dead Redemption 2

Call of Duty: Black Ops 4

New Super Mario Bros. U Deluxe

FIFA 19

Ace Combat 7: Skies Unknown

Super Smash Bros. Ultimate

Mario Kart 8 Deluxe

Grand Theft Auto V

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، موفقیت Resident Evil 2 تا اینجای کار به حدی بوده که توانسته پس از ژانویه‌ی 2017 که یکی دیگر از عنوان‌های همین سری منتشر شد، بزرگ‌ترین فروش در روز عرضه را به خود اختصاص دهد. Resident Evil 7 که چند سال پیش در همین ماه عرضه شد توانست به ریشه‌های این سری بازگردد و ترس از محیط‌های بسته و مبارزات پُر از زامبی را به نمایش بگذارد و داستان خود را با انتشار DLCهای مختلف ادامه دهد. طبق سوابق فروش فیزیکی بازی‌ها، Resident Evil 2 دقیقاً نتوانسته به میزان فروش Evil 7 دست پیدا کند ولی بسیار به آن نزدیک شده.

حالا که Resident Evil 2 عرضه شده، کسانی که بازی را به اتمام رسانده‌اند ممکن است به دنبال دومین دور خود باشند و دانستن رمز گاوصندوق‌های مختلف میتواند کمک کننده باشد. افرادی که هنوز فرصت تجربه‌ی این بازسازی را نداشته‌اند احتمالاً در فکر هستند که باید به عنوان لیان بازی را شروع کنند یا کلیر. اگر نمی‌دانید که باید بازی را خریداری کنید یا خیر میتوانید نگاهی به نمرات منتشر شده و همینطور خلاصه‌ای از نقد IGN در ادامه داشته باشید.

Capcom در زنده‌کردن دوباره‌ی بهترین بخش‌ها و عناصر Resident Evil 2 عملکردی فوق‌العاده انجام داده است؛ بازی در بخش‌ جلوه‌های بصری، صداگذاری و گیم‌پلی همانند یک بازیِ سالِ 2019 به نظر می‌رسد. اگر شما نیز حس می‌کردید که این سری قبلا راه خود را گم کرده بود، بهتر است بدانید که این بازی نشان‌دهنده بازکشت دوباره‌ِ‌ی آن‌ها به مسیر است. مبارزه با زامبی‌های لذت‌بخش بوده و گشت‌وگذار در خرابه‌های Raccoon City نیز کاملا هیجان‌انگیز است.