فیل اسپنسر: Microsoft به مانند گذشته حضور گسترده و بزرگی در مراسم E3 خواهد داشت

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر، رئیس بخش XBOX کمپانی Microsoft، اعلام کرد که این شرکت در E3 2019 به مانند سال‌های گذشته، حضور قدرتمند‌ی خواهد داشت.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers لری "میجر نلسون" هرب مصاحبه‌ای را با فیل اسپنسر ترتیب داده بود و در آن درباره موضوعات مختلفی نظیر E3، Xbox Game Pass و زندگی روزانه در کمپانی Microsoft صحبت کرد.

در بخشی از این مصاحبه اسپنسر درباره خروج کمپانی Sony از E3 به شکل مبهمی صحبت کرد:

"با توجه با اتفاقاتی که در پائیز رخ داد ما درباره این که آیا باید حضور گسترده‌ای داشته باشیم یا این که آیا باید پولمان را ذخیره کنیم صحبت کردیم. می‌دانید منظورم چیست؟"

اگر درباره این اتفاقات اطلاعی ندارید باید بگویم که اسپنسر به خبری که در ماه نوامبر 2018 اعلام شد اشاره کرد. طی این خبر کمپانی Sony اعلام کرد که برای اولین بار در در مراسم E3 حضور نخواهد داشت. در واقع این کمپانی نه کنفرانسی در استیج‌های E3 2019 خواهد داشت و نه نمایشگاهی در این مراسم برگزار خواهد کرد. ( همانند کاری که Nintendo در چندسال گذشته انجام داده است.)

با این حال این اتفاقات تاثیری در رویکرد و حضور Microsoft در E3 نخواهد داشت. اسپنسر در این باره می‌گوید که آنها نهایتا تصمیم گرفته‌اند که به مسیر خود ادامه بدهند و حضوری به بزرگی سال های گذشته در این مراسم خواهند داشت:

"ما گفتیم که "نه، کار خودمان را انجام ‌می‌دهیم." به E3 خواهیم رفت و به مانند همیشه حضور گسترده‌‌ای در این مراسم خواهیم داشت. من علاقه دارم که در کنار طرفداران و در کنار این صنعت باشم."

با توجه به این صحبت‌ها، مخاطبان همیشگی این کنفرانس می‌توانند انتظار داشته باشند که چیز‌های متفاوتی ببینند. علاوه‌بر اینها اسپنسر درباره انتقال XBOX از مرکز همایش لس‌ آنجلس به سالن (نزدیک‌تر) Microsoft نیز صحبت کرد. او اشاره کرد که طرفداران می‌توانند منتظر سورپرایز بزرگی باشند. این موضوع می تواند شامل اینکه چه کسانی بر روی استیج چگونه اجرا خواهد کرد، باشد و اینکه چگونه توازنی در ارائه برنامه های حال و آینده خود داشته باشند. اسپنسر نظر خود درباره این موضوع را این گونه بیان کرد:

"من را می‌شناسید من علاقه دارم که تا جایی که ‌می‌توانم شفاف باشم."

اسپنسر در ادامه نیز اشاره کرد که کنفرانس E3 شرکت Microsoft احتمالا بر روی دامنه‌ای گسترده‌تر از "طرفدار XBOX بودن" تمرکز خواهد داشت. در واقع این تمرکز تنها لزوما شامل کنسول بازی نخواهد بود. مطابق صحبت های اسپنسر، گفته‌های او دربرگیرنده چشم‌انداز های جامعه PC و تلفن همراه خواهد بود. درواقع اسپنسر آینده نزدیک‌تر صنعت بازی را در کنسول‌ها می بیند و مخاطبان PC و موبایل ها نیز در برنامه 10 ساله آنها خواهند بود.