Resident Evil 2 Remake شامل ایستراگی می‌شود که اشاره‌ای به بازی اصلی دارد

Resident Evil 2 Remake

عنوان Resident Evil 2 چندین و چند ایستراگ (easter eggs) جالب دارد که در گوشه و کنار بازی پنهان شده. و مثل اکثر موارد، قسمت بزرگی از بازیکنان این یکی را ندیده‌اند.

برخلاف خیلی از بازی‌های جدید، مثل Marvel's Spider-Man بازسازی Resident Evil 2 ایستراگ‌های چندان زیادی ندارد که یعنی ممکن است تمام بازی را تجربه کنید و حتی متوجه یکی از آن‌ها هم نشوید. خوشبختانه، در این مواقع اینترنت به یاریمان می‌رسد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، یکی از کاربران سایت Reddit ایستراگی بسیار جالب در بازی پیدا کرده که ادای احترامی به عنوان اصلی سال 1998 که برای PS1 عرضه شد دارد.

"اینو در شروع بازی کنار جایگاه سوختگیری پیدا کردم. یه ایستراگ باحال از residentevil."

Resident Evil 2 Remake

برای کسانی که نمیدانند، نسخه‌ی اصلی Resident Evil 2 در 29 ژانویه 1998 در ژاپن منتشر شد، بنابراین این عدد اشاره به همین تاریخ دارد. در آمریکای شمالی، بازی هشت روز زودتر یعنی بیست و یکم منتشر شد.

اگه نسخه‌ی بازسازی را که به تازگی منتشر شده تجربه کرده‌اید احتمالاً چند ایستراگ در جایگاه سوختگیری که به نظر بیشتر از سایر بخش‌های بازی به این منظور انتخاب شده، پیدا کرده باشید. اگرچه، در بین تمام آن‌ها، من جمله "گیاهان شما را شفا می‌دهند"( herbs are healing you)، احتمالاً این یکی از همه جالب‌تر باشد.

ایستراگ‌های واقعاً هیچ تأثیری رو بازی ندارند و بیشتر بازیکنان اصلاً متوجه آن‌ها نمی‌شوند. ولی برای گیمرهای کهنه‌کار، همین ایستراگ‌ها گزینه‌های بسیار جالبی هستند. نه تنها طرفداران این علاقه و جستارهای به گذشته را دوست دارند بلکه باعث می‌شود مردم هنگام تجربه‌ی بازیتان دقت بیشتری به خرج دهند که از دیدگاه توسعه دهندگان، اتفاق مثبتی است.

نسخه بازسازی Resident Evil 2 هم‌اکنون برای Xbox One، PlayStation 4 و PC در دسترس است. درحال حاضر هیچ خبری درمورد پورت Nintendo Switch وجود ندارد. اگرچه، وجود این پورت هنوز رد نشده، پس احتمالاً به زودی شاهد خبرهایی در این باره باشیم.