شمش طلای رایگان به حساب کاربران Red Dead Online واریز خواهد شد

شمش طلای رایگان به حساب کاربران Red Dead Online واریز خواهد شد

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption II با نام Red Dead Online همچون بخش آفلاین این بازی طرفداران بسیاری را پیدا کرده است و افراد بسیاری مشغول به انجام آن هستند. Rockstar نیز به پشتیبانی از هر دو بخش آفلاین و آنلاین بازی ادامه داده و با ارائه آپدیت‌های مختلفی سعی در رفع مشکلات هر دو بخش بازی دارد.

حال بر طبق اخبار منتشر شده، کاربرانی که از تاریخ 5 بهمن تا 7 بهمن به سرور‌های بازی متصل شوند، ۵ شمش طلای رایگان دریافت خواهند کرد که در تاربخ 9 بهمن قابل استفاده می‌شود. از این شمش‌ها برای خریداری آیتم‌ها و موارد مختلف دیگر در بازی استفاده می‌شود.

بروزرسانی‌های Rockstar تنها مربوط به شمش‌های طلا نمی‌شود و قرار است که قسمت لابی بخش Gun Rush بازی نیز بهبودهایی به خود ببیند. بخش Gun Rush بازی Red Dead Redemption II همان بخش بتل رویال بازی است که در آن بازیکنان در یک نقشه با یکدیگر رقابت خواهند کرد و با استفاده از سلاح‌هایی از قبیل شاتگان‌ها و مواد منفجره و … که در سراسر نقشه‌ پخش شده و در دسترس است باید با یکدیگر مبارزه کنند تا بتوانند زنده بمانند. بروزرسانی که برای لابی این بخش از بازی در نظر گرفته شده موارد مربوط به جمع کردن کاربران برای شروع بازی و مشکلاتی که دارد را رفع می‌کند. مشکلات دیگر این بخش از بازی هم قرار است در بروزرسانی‌های آتی که از طرف Rockstar منتشر می‌شود، به مرور حل بشود.

ایرادات و مشکلات دیگر بازی به لطف فیدبکی که کاربران برای Rockstar ارسال کردند مانند مشکلات بازی در دسترسی سریع به بخش Feud و مشکلات مربوط به سیستم Law and Bounty بازی قرار است با عرضه بروزسان‌هایی فیکس شوند. همچنین چالش‌های روزانه نیز در این بروزرسانی قرار است آپدیت شوند.

Rockstar درنظر دارد تا در ماه‌های آتی، بروزرسان‌های جدیدی را برای این بازی منتشر کند. البته هنوز مشخص نشده است که این بروزرسانی‌ها قرار است برای بخش آفلاین یا آنلاین یا هر دو بخش بازی منتشر شود و برای مشخص شدن جزئیات این بروزرسانی‌ها، فعلا باید تا انتشار این آپدیت‌ها صبرکنیم.

بازی Red Dead Redemption II هم اکنون برای PS4 و Xbox One در دسترس است.