کارگردان بازی Cyberpunk 2077 به Blizzard Entertainment پیوست

cyberpunk

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از DualShockers، طبق اخباری که به تازگی منتشر شده، سباستین استفان کارگردان خلاق بازی Cyberpunk 2077 به Blizzard Entertainment پیوست. این امر عجیب به نظر می‌رسد چون که یکی از اعضای اصلی ساخت بازی Cyberpunk 2077 در زمانی که مشغول ساخت و تکمیل این بازی بود این استودیو را ترک گفت. این بازی در حال حاضر در حال توسعه است و به مرحله نهایی تولید نرسیده است. این بازی به عنوان یکی از بازی‌های در حال توسعه توانسته توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان سبک RPG را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از بازی‌های مورد انتظار در سبک نقش آفرینی اول شخص شود. با توجه مدت زمانی که از معرفی بازی می‌گذرد و سابقه‌ی درخشان CD Projekt Red انتظارها از این بازی بسیار بالاست و همه منتظرند که بعد از بازی The Witcher 3: Wild Hunt این استودیو آیا به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد یا خیر؟

وی حدود 12 سال در CD Projekt Red مشغول به کار بوده و در ساخت بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و The Witcher 2: Assassins of Kings شرکت داشته است. البته هنوز اطلاعات دقیقی از این که وی مشغول به چه پروژه‌ای در Blizzard Entertainment است، منتشر نشده است. اما تقریبا می‌توان مطمئن بود با توجه به سابقه‌ی استفان در بازیسازی، وی احتمالا مشغول به کارگردانی یکی از پروژه‌های Blizzard Entertainment شده است. مسئله دیگری که این جا حائز اهمیت است مربوط به جدایی وی از CD Projekt Red و تاثیراتی که این جدایی بر روی بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند بگذارد است. شاید بازی تاخیر بخورد که با توجه به مدت طولانی که به تاریخ انتشار این بازی مانده این احتمال قابل مطرح شدن است.

در ماه گذشته بود که طراحی از استودیوی Tequila Works به CD Projekt Red پیوست و مشغول به کار در توسعه‌ی بازی Cyberpunk 2077 شد. هنوز با وجود مدت زمانی که از معرفی بازی می‌گذرد، تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نشده است و این بازی در تاریخ نامعلومی برای PC و PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.