کاربران آمریکایی Playstation می‌توانند آمار مربوط به فعالیت‌های خود در سال 2018 را مشاهده کنند

playstation

بعد از چندین هفته صبر کردن، کاربرانی که ریجن اکانت خود را آمریکا یا کانادا انتخاب کرده‌اند می‌توانند وضعیت بازی‌های خود و فعالیت‌هایی که در سال 2018 انجام داده‌اند را مشاهده کنند. حدود 1 ماه قبل، این ویژگی برای کاربران اروپا فعال شده بود اما خبری از مناطق دیگر از جمله آمریکا نبود. حال این وضعیت تغییر کرده است و به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، کمپانی Sony رسما اعلام کرده است که از این پس کاربران آمریکایی و ساکن کانادا نیز می‌توانند صفحه‌ی مربوط به فعالیت‌های خود در سال 2018 را از طریق این وبسایت مشاهده کنند.

این وبسایت به کاربران نشان می‌دهد که در سال 2018 بر روی کدام بازی بیش از سایر وقت خود را صرف کرده‌اند، چه تعداد بازی‌های ویدئویی مختلفی بازی کرده، تعداد تروفی‌هایی که کسب کرده‌اند و هم‌چنین کدام ژانر را بیش از سایر ژانرها تجربه کرده‌اند. هر چند در نظر داشته باشید که این وبسایت در اکثر مواقع از دسترس خارج بوده و قادر به پاسخگویی نمی‌باشد و باید در مواقع مختلف شانس خود را امتحان کنید. اگر موفق به انجام این کار شدید با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

از اخبار مرتبط می‌توان به عضو سابق ناتی داگ و انیماتور ارشد RED DEAD REDEMPTION 2 به استودیوی جدید SONY پیوست اشاره کرد.