نگاهی به نقدها و نمرات بازی Kingdom Hearts 3؛ سفری باارزش، زیبا و جذاب به دنیای انیمیشن‌های دیزنی

نگاهی به نقدها و نمرات بازی Kingdom Hearts 3؛ سفری باارزش، زیبا و جذاب به دنیای انیمیشن‌های دیزنی

عنوان Kingdom Hearts 3 سرانجام پس از مدت‌ها در دست ساخت بودن، فردا در ژاپن و هفته آینده در سراسر جهان برروی کنسول‌های نسل هشتمی PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد و از همین رو منتقدین به نقد و بررسی بازی پرداخته‌اند.

در ادامه با هم برخی از نقدها و نمرات بازی را مرور می‌کنیم.

XGN 89

Kingdom Hearts 3 همانند انتظارات در تمامی جنبه‌های کاملا جادویی عمل می‌کند. این عنوان با استفاده از حس نوستالژی دنیاهای مختلف دیزنی، گیم‌پلی بسیار خوب و نتیجه‌گیری حماسی سطح انتظارات و استاندارها را برای بازی‌های سال 2019 افزایش می‌دهد. چیزی تا عرضه بازی نمانده و طرفداران می‌توانند به زودی پس از مدت‌ها انتظار این عنوان را تجربه کنند.

Game Informer 95

با این که با عنوان بی‌نقصی روبرو نیستیم ولی Kingdom Hearts 3 عنوانیست که مدت‌ها منتظرش بودم. بعد از اتمام بازی، از ماجراجویی و تجربه‌ی جالب این نسخه بسیار حس خوبی داشتم. در این بازی می‌توانید با برخی از شخصیت‌های محبوب خود از دنیای دیزنی به سفر و ماجراجویی پرداخته، با باس‌های چالش‌برانگیز مبارزه کرده و پایانی را مشاهده کنید که احتمالا شما را برای آینده بیش از پیش هیجان‌زده خواهد کرد. این سری هنوز جای زیادی برای کارکردن دارد و همین چیزیست که آن را دوست‌داشتنی می‌کند.

Atomix 90

اگر از طرفداران این سری هستید مطمئنا Kingdom Hearts 3 باید اولویت اول شما برای خرید باشد؛ صبرکردن برای Kingdom Hearts 3 سرانجام به اتمام رسیده و از من بشنوید که مطمئنا تمامی این سال‌ها ارزش صبرکردن را داشته‌اند.

Multiplayer.it 90

شاید Kingdom Hearts 3 در زمینه‌های روایتِ داستان و مبارزات کمی آشفته و گیج‌کننده به نظر برسد ولی با این وجود باز هم با عنوانی زیبا و دوست‌داشتنی روبرو هستیم که به بسیاری از سوال‌های طرفداران پاسخ داده و آن‌ها را به نتیجه می‌رساند.

IGN 87

من واقعا از تحول ایجادشده در گیم‌پلی Kingdom Hearts و وفاداری این بازی به انیمیشن‌های دوست‌داشتنیِ دیزنی لذت بردم. با این که روایت داستان در بعضی موارد می‌توانست بهتر باشد ولی باز هم نمی‌توان کار فوق‌العاده Square Enix در القای بسیار خوبِ حس این دنیاها و طراحیِ یک گیم‌پلی بزرگ همراه با با مبارزات و گشت‌وگذار را انکار کرد. حتی بعد از اتمام بخش داستانی من می‌خواستم دوباره به بازی بازگشته و همه‌چیز را پیدا و جمع‌آوری کنم. اما خب با توجه به مدت زمان طولانی توسعه‌ِ بازی، تمامی دیدگاه‌های آن تاثیری که باید را نمی‌گذارند. البته من هنوز عاشق دیدن تمامی این شخصیت‌ها به شیوه‌ای جدید در این بازی بودم و هستم. دیدن چنین چیزی واقعا خوب است و حتی با وجود گذشت سال‌ها از نسخه‌ی اول، این سری هنوز حرفی برای زدن دارد.

GamesRadar+ 80

دنیای دوشت‌داشتنی، جادویی و جذاب دیزنی ارزش این همه صبر را داشته است.

GameSpot 80

در سال 2002 من در نقش Sora جزایز دیزنی را ترک کردم تا سراسر جهان را سفر کرده و دوستانی جدید پیدا کنم. اکنون در سال 2019 در حالی که در این مسیر اوقات خوبی داشته و بسیار خوش گذراندم، آن‌ها را به خانه آورده‌ام.

Eurogamer Italy 80

Kingdom Hearts 3 تمامی مواد اولیه لازم برای تبدیل شدن به بهترین نسخه‌ی این سری را دارد ولی در زمینه روایت داستان نمی‌تواند به ریتم خوب و درستی دست پیدا کند.

میانگین نمرات در وبسایت متاکریتیک: 89

در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.