عضو سابق ناتی داگ و انیماتور ارشد Red Dead Redemption 2 به استودیوی جدید Sony پیوست

uncharted

همانطور که می‌دانید کمپانی Sony در سال گذشته استودیویی جدید به منظور توسعه‌ی بازی‌های انحصاری برای پلتفرم Playstation تاسیس کرد که البته هنوز نامی برای آن انتخاب نشده و بدون اسم می‌باشد. به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Dualshockers، به تازگی آقای "جیمز مارتینچک"(James Martinchek) که در گذشته به مدت 1 ماه و به عنوان انیماتور در استودیوی ناتی داگ فعالیت کرده و بعد از آن به استودیوی Rockstar Games پیوسته بود به آغوش گرم Sony بازگشته است. این خبر از طریق پستی در توئیتر توسط آقای "کوئنتین کاب"(Quentin Cobb) که به عنوان طراح ارشد در استودیوی جدید و بدون اسم Sony مشغول به کار است اعلام شده و ترجمه‌ی این توئیت را در زیر مشاهده می‌کنید:

"خیلی خشنود هستم تا به دوست خوبم "جیمز مارتینچک" برای پیوستن به تیم به عنوان انیماتور خوش‌آمد بگم. ما با هم بر روی The Last of Us و Uncharted 4 کار کردیم و اکنون کار او بر روی Red Dead Redemption 2 به پایان رسیده است."

"کوئنتین کاب" از ماه May 2018 (اردیبهشت 97) به عنوان طراح ارشد به این استودیوی تازه تاسیس پیوسته و اشاره کرده بود که آن‌ها در حال توسعه‌ی پروژه‌ای می‌باشند که او نمی‌تواند اطلاعاتی درباره‌ی آن به اشتراک بگذارد. "کوئنتین کاب" فعالیت خود در صنعت گیم را به عنوان مهندس تضمین کیفیت برای عناوین Uncharted 2 و Uncharted 3 شروع کرد و پس از آن در ساخت بازی‌های The Last of Us و Uncharted 4 به عنوان طراح نقش داست.

آقای "جیمز مارتینچک" فعالیت خود را در سال 2007 و به عنوان انیماتور در استودیوی inXile Entertainment ( سازنده‌ی فرنچایز Wasteland) شروع کرد. پس از 4 سال کار کردن بر روی پروژه‌های مختلف در این استودیو در سال 2015 از این تیم جدا شده و به ناتی داگ پیوست. تنها بعد از 1 ماه همکاری با این تیم خلاق به عنوان انیماتور ارشد برای کار بر روی Red Dead Redemption 2 به Rockstar Games پیوست و حال که ساخت این بازی به اتمام رسیده او مجددا به شرکت Sony ملحق شده است.

با وجود اینکه اعضای استودیوی جدید و بی‌نام سونی هنوز هیچ اطلاعاتی از پروژه‌ی در دست ساخت خود منتشر نکرده‌اند اما برخی شایعه‌ها خبر از ساخته‌شدن نسخه‌ای جدید از فرنچایز Uncharted می‌دهند اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی ماند. به دلیل حضور نداشتن Sony در رویداد E3 2019 احتمالا در پاییز 2019 و در مراسم PSX از بازیِِ این استودیو رونمایی می‌شود.

جدیدترین عنوان انحصاری PS4 که توسط Sony منتشر خواهد شد Days Gone می‌باشد که شما می‌توانید 6 دقیقه از گیم‌پلی آن را در اینجا تماشا کنید.