سم لیک: Death Stranding محدودیت‌ها را کنار خواهد زد

سم لیک: Death Stranding محدودیت‌ها را کنار خواهد زد

در شرایطی که هنوز چیز زیادی مورد عنوان جدید هیدئو کوجیما، Death Stranding، نمی‌دانیم اما به نظر می‌رسد که مراحل توسعه این بازی به آرامی پیش می‌رود و همین موضوع به ارشدترین مهره تیم سازنده آن اجازه داده تا بتواند عنوان آینده خود را به سازندگان دیگر نشان دهد. یکی از این افراد کارگردان ارشد Remedy Entertainment یعنی سم لِیک است.

به گزارش پردیس‌گیم، کارگردان Max Payne ،Alan Wake و Quantum Break به تازگی نظر خود در مورد Death Stranding را با اعلام اینکه هیدئو کوجیما با این بازی می‌تواند محدودیت‌ها را کنار بزند، به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که کوجیما به سم لِیک نیز همان دمویی را نشان داده که هفته گذشته برای موسس Guerrilla Games، هرمن هولست، به نمایش درآورده بود.

با @HIDEO_KOJIMA_EN @Kojima_Hideo. اون الهام‌بخشه. #DeathStranding جرات این رو داره که محدودیت‌ها رو کنار بزنه. فوق‌العاده بود که تونستیم تبادل نظر کنیم. خوشحالم و باعث افتخارمه که اون رو دوست خطاب کنم.

تاریخ عرضه Death Stranding هنوز مشخص نشده اما گفته می‌شود که ممکن است بازی در سال جاری میلادی عرضه شود. نورمن ریداس که نقش شخصیت اصلی این عنوان به نام "سم" را بازی می‌کند سال گذشته در یک پادکست اعلام کرد که Death Stranding ممکن است اوایل 2019 عرضه شود و بازی ممکن است دنباله‌هایی هم داشته باشد. اخیرا خرده فروشی Best Buy نیز عنوان جدید کوجیما را برای عرضه در سال 2019 لیست کرد.