نگاهی به نقدها و نمرات Life is Strange 2: Episode 2 + تریلر زمان انتشار

life is strange

بازی Life is Strange 2 توسط استودیوی DONTNOD Entertainment توسعه می‌یابد و Square Enix وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. حدود 4 ماه از انتشار اپیزود اول Life is Strange 2 می‌گذرد و حدود 11 ساعت دیگر قسمت دوم در دسترس قرار می‌گیرد.

در اپیزود اول این عنوان (خطر لورفتن بخشی کوتاه از داستان قسمت اول) با برادران Diaz به نام‌های "شان" و "دنیل" آشنا شدیم که طی حادثه‌ای مجبور به فرار از محل سکونت خود (شهر سیاتل) و نیروهای پلیس شدند. در قسمت اول کنترل "شان" را در دست گرفتیم که در تلاش برای محافظت از برادر کوچیکنر خود "دنیل" بود. در طول این اپیزود فهمیدیم که"دنیل" دارای قدرت‌های ماورایی است اما نمی‌تواند آن را کنترل کند و به نظر در اپیزود دوم "شان" تلاش خواهد کرد تا به او برای کنترل قدرت‌هایش کمک کند. هم‌چنین استودیوی سازنده دمویی به اسم The Awesome Adventures of Captain Spirit منتشر کرده و اعلام کرده بودند که این دمو با داستان Life is Strange 2 ارتباط دارد. حال با توجه به تریلر و عکس‌های مزتبط با این اپیزود متوجه شدیم که در طول آن با "کریس" ( پسربچه‌ای که در دموی مذکور آن را کنترل میکردیم) ملاقات خواهیم کرد. خلاصه‌ی داستان این قسمت که "Rules" نام دارد به شرح زیر است:

"این 2 برادر به سفر خود در دل زمستان ادامه داده و با سرما مبارزه می‌کنند. هنگامی که "دنیل" کم‌کم در حال بیمار شدن است، "شان" تصمیم می‌گیرد که این دو باید به خانه‌ی پدربزرگ و مادربزرگ خود بروند. هنگامی که به آنجا می‌رسند با پسربچه‌ای به نام "کریس" که باور دارد ابرقهرمانی به نام Captain Spirit می‌باشد، ملاقات خواهند کرد."

در زیر شما می‌توانید نقدها و نمرات این اپیزود را در پردیس‌گیم مشاهده کنید.

Gamespot 80

اهمیتی ندارد که شما چگونه این قسمت را به پایان برسانید؛ حس قابل لمس امید، حرکت رو به جلو و عشق بی چون و چرا بین 2 برادر را تجربه خواهید کرد.

Spazlo Games 75

قسمت دوم Life is Strange 2 کمی کند است اما تمرکز بیشتری بر روی شخصیت‌ها دارد و بله بالاخره با Captain Spirit ملاقات می‌کنیم.

Gameblog 70

'Rules' راه خوبی برای ادامه‌ی داستان است. این اپیزود ما را مجبور به تصمیم‌گیری‌های دشوار می‌کند که می‌تواند باعث رقم خوردن شرایط غم‌انگیز، شوکه کننده و آرامش بخش شود. مشتاقانه منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های "دنیل" و "شان" هستم.

XGN 70

اپیزود دوم Life is Strange 2 همراه با بازگشت "کریس"، موسیقی‌های گوش نواز و طراحی‌های زیبا می‌باشد. اما متاسفانه حالت‌های چهره در موقعیت‌های مختلف تعریفی ندارد.

Gameinformer 70

در حالی که "Rules" حال و هوای جالبِ مخصوص به خودش را دارد اما ادامه ندادن ساختِ تنش‌ها و سیاست‌های نژادی مرا ناامید کرد. هم‌چنین عواقبِ تصمیماتی که در اپیزود قبل گرفتیم به قسمت جدید به طور هدف‌دار متصل نشده‌اند.

PcGamesN 70

این اپیزود نحوه‌ی روایتِ این سری بازی را حفظ می‌کند اما قسمت انتخابات تضعیف شده است.

Multiplayer.it 80

Vandal 80

میانگین نمرات نسخه‌ی PC بر اساس 5 نقد 75

میانگین نمرات نسخه‌ی PS4 بر اساس 6 نقد: 76

میانگین نمرات در وبساست Open Critic با 6 نقد 73

هم‌چنین تریلر زمان انتشار بازی نیز منتشر شده که شما در زیر می‌توانید آن را تماشا یا دانلود کنید.

دانلود با کیفیت Full HD – دانلود با کیفیت HD – دانلود با کیفیت SD

تماشا به صورت تمام صفحه

شما می‌توانید نقد و بررسی LIFE IS STRANGE 2 – EPISODE 1: ROADS را در اینجا مطالعه کنید.