گزارش؛ به نظر بازی بعدی تیم سازنده‌ی Middle-earth: Shadow of War یک عنوان جهان باز خواهد بود

Middle-earth

استودیوی سرگرمی‌هی تعاملی The Warner Bros حدود بیست سال است که در این صنعت فعالیت می‌کند ولی بسیاری از افراد این شرکت را به خاطر دو بازی آخرشان یعنی Middle-earth: Shadow of Modor و Middle-earth: Shadow of War می‌شناسند. همانطور که می‌دانید، نسخه‌ی اول نامزدی‌های بسیاری در جوایز مختلف به دست آورد و دومی هم با اینکه در گردابی از لوت‌باکس‌ها غرق میشد توانست به فروش و نقدهای مناسبی دست پیدا کند. و حالا فرض بر این است که محصول بعدی Monolith Productions نیز یک Middle-earth باشد.

اگرچه به گزارش پردیس گیم و به نقل از comicbook، با توجه به دو درخواست نیرویی که به تازگی داشته‌اند، به نظر این بار این استودیو که مرکز آن در شهر واشنگتون واقع شده میخواهد جهان Tolkien را گسترده نموده و آن را تبدیل به یک جهان باز (open-world) کامل کند.

"تیم اصلی تکنولوژی در Monolith Productions گروه ساخت زیربنای خود را با به کار گیری یک مهندس سطح بالا که تخصص وی در طراحی فنی و پیاده‌سازی پایپ‌لاین جهان باز جدیدمان باشد گسترش می‌دهد. این فرد باید درک کاملی از ساخت پایپ‌لاین محتویات مدرن و real-time داشته باشد. همراه با سایر همکاران خود در بخش انجین، رندرینگ، تیم‌های هنری و ساخت جهان، سنگ بنایی را توسعه خواهد داد که اجازه می‌دهد جهانی متصل و قابل پیمایش را که بازیکنان بتوانند خود را در آن غرق کنند در ابتکار بزرگ بعدیمان بسازیم."

در همین حین، درخواستی برای یک فرد ماهر در فناوری‌های پیشرفته لیست شده که ارجاعاتی به ساخت جهان‌های باز دارد.

"Monolith Productions، بخشی از استودیوهای WB Games با اضافه کردن افراد کار بلد در فناوری متمرکز بر جهان‌های باز به دنبال گسترش تیم هنری فنی خود است. برای ساخت جهان‌های باز جدید به وسیله‌ی تکنولوژی موتور گرافیکی Firebird به این تیم برنده‌ی جایزه بپیوندید. تمرکز این نقش روی شالوده، ساخت محتویات و بهترین شیوه‌ها برای استریم کردن و سیستم ساخت جزئیات در جهان‌های گسترده است. آرتیست فنی با کارگردان‌های فنی کار می‌کند تا در ساخت زیربنای محیط‌هایمان کمک کند."

همانطور که می‌دانید، هر دو عنوان Shadow of War و Shadow of Modorشامل مراحل گسترده و بازی می‌شدند اما هیچکدام از ابتدا با تعاریف یک بازی open-world توسعه نیافته بودند. با اینحال، از قرار معلوم بازی بعدی اینطور خواهد بود.

البته، لیست‌های مختلف (استخدامی‌های دیگری نیز وجود دارد) به چیزهای جالب متفاوتی اشاره دارند. در یکی از آن‌ها که برای درخواست آرتیست فنی ارشد است ارجاع‌هایی به سیستم Nemesis شده، ولی اینبار با اندکی تغییر. به طور دقیق، با خواندن بخشی از متن آن که از این قرار است؛ "شخصیت‌های انسانی باور پذیر که در بازی بعدی Nemesis محورمان با بازیکن تعامل داشته باشند" به این نتیجه می‌رسیم که انسان‌ها نیز شامل سیستم Nemesis می‌شوند.

در دو بازی اول فقط Orcها در سیستم Nemesis حضور داشتند. و به نظر با توجه این گفته‌ها میتوان گفت که یا گروه‌های بیشتری در بازی بعدی اضافه می‌شوند یا اینکه ممکن است عنوان جدیدی داشته باشیم که سیستم Nemesis در آن پیاده‌سازی شده.

از کجا معلوم. درحال حاضر، Monolith Productions از پروژه‌ی بعدی خود رونمایی نکرده و حتی کوچک‌ترین اشاره‌ای به آن نداشته‌ایم. با تمام بحث‌هایی که درمورد Shadow of War ایجاد شد، خیلی هم تعجب‌آور نیست که حداقل برای مدتی از جهان Tolkien فاصله بگیرند. پیش‌تر، این استودیو افرادی که علاقه به عناوین "علمی – تخیلی" دارند استخدام کرد، پس آیا ممکن است با یک IP جدید علمی – تخیلی طرف باشیم؟